exälläni on uusi tyttöystävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä minulla on ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikä minulla on ?

Vieras
ja vaikka erottiinin koska mies oli minua useasti pettänyt ja arki oli muutenkin "helvettiä", niin mitn se silti sattuukaan kun tiedän, että hänellä on uusi ( tai onko liene joku "vanha" hoito, en tiedä... ) .
tuntuu niin epäonnistuneelta oma olo. erosta nyt reilu 2kuukautta ja lapset ovat myös tavanneet tuon isänsä uuden .. ja ..en tiedä,kai tämä tästä. tuntuu vaan epäreilulta, miksi minä olen niin palasina enkä osaa jatkaa elämää :(

Hei 2kk kuitenkin tosi lyhyt aika :hug:

Ja vaikka tiedät että teidän ero oli järkiratkasu ja paras sulle ja lapsille niin silti se saa kirpaista.
Lohduttaako yhtään että tuskin exsäsi suhde tulee kestämään? Ajattele että lähinnä säälittävää ettei osaa olla yksin.

Sellaisiahan ne miehet on.. Tiedän tosi monta erotapausta joissa miehellä on heti uusi muija, ja suunnilleen jo kihloissa. Ei se kuitenkaan tarkoita että mies olisi edes kunnolla "toipunut"erosta tai sitä mitenkään käsitellyt. Mutta se tuntuu vähän ajattelemattomalta että pitää heti lapsillekin esitellä jotain uutta naista, kun lapsetkin varmaan vasta totuttelee tilanteeseen. Voisi pitää naisensa vähän aikaa omana tietonaan ja tavata kun ei ole lapset käymässä. Saat surra vaikka ero olisi ollut oikea ratkaisu! Joka suhteessa on ollut hyvätkin hetket eikä ne heti unohdu. Usein vaan miehet alkaa haikailla takaisin kun ei ne uudet naiset ollutkaan niin ihania. Mutta se on jo myöhäistä!!

Jospa tää on joku "ylimenonainen" ja työstää sillä eroaan?
Hyvä vaan, että sait tuollasen typeryksen kiertoon :hug: (miehen siis)
Voisit vinkata et lasten elämään ei tarvii ihan jokaista uutta misua vetää mukaan, vaan vasta sit kun on pysyvämpää laatua?

Pikainen arvioi/laskelma noista oman tuttavapiirini eronneista miehistä: vain poikkeustapauksessa (ehkä kaksi, ja otanta on toistakymmentä) miehellä EI ole ollut varasuhdetta odottamassa kun on eronnut.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Jospa tää on joku "ylimenonainen" ja työstää sillä eroaan?
Hyvä vaan, että sait tuollasen typeryksen kiertoon :hug: (miehen siis)
Voisit vinkata et lasten elämään ei tarvii ihan jokaista uutta misua vetää mukaan, vaan vasta sit kun on pysyvämpää laatua?

minusta tuntuu, että mies työsti jo eroamme kun oltiin yhdessä. vaikka itse en sitä kai halunnut nähdä tai uskoa.. en tiedä.
lapsemme ovat kaikki kolme alle kouluikäisiä, joten he eivät vielä sillä tavalla ymmärrä isän uutta ystävää että on nimenomaan naisystävä.

Yhteistyössä