exällä uusi suhde?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja exä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

exä

Vieras
Heippa!

Mitenkäs muilla, en varmaankaan ole ainut lähi, jolla on "suhde" lapsen isään alkanut mennä päin prinkkalaa kun isä on löytänyt uuden puolison?

Minkälaisia ongelmia muille on ilmaantunut? Ja mihin kannattaa varautua?

Meillä ainakin nyt heti aluksi on tapaamisviikonloppuina tullut melkein aina jotain sanomista. Aikaisemmin isä oli ihan ok ja yhteistyökykyinen ja ainakin minusta tuntui, että hän ajatteli lasten parasta. Keskusteli kanssani asiallisesti ym.

Nyt on asiat kääntyneet ihan totaalisen päälaelleen... huh, huh... ja vasta alkumetreillä ollaan!

Luulisin ettei kannata "varautua" mihinkään, vaan yrittää kohdata tilanteet ilman ennakko-odotuksia, jotta voisit ainakin omalta osaltasi välttää väärinymmärrykset ja ylireagoinnin ja siten mahdolliset riidat. Yritä nyt ainakin toistaiseksi ajatella positiivisesti, että kyseessä on vain alkukankeus ja uudelleenjärjestäytyminen - sen sijaan että olisitte jo alkumetreillä exän ja nyxän hulinointiin. Sitten jos joku hyvistä odotuksistasi huolimatta kusee kunnolla, tältä palstalta varmaan löytyy olkapää, niksipirkko ja vihaisia yhiksiä, jotka voivat puida kanssasi nyrkkiä. Minäkin lupaan terästäytyä, jos tarve vaatii :D

Kiitos, tuokin jo lohdutti, että ehkä nyt ollaan alkukuopissa joista noustaan!

Olen omalta osaltani kyllä käyttäytynyt hyvin, kysynyt lasten isältä muutamaa asiaa ihan nätisti ja ystävällisesti. Juuri sen takia että asiat sujuvat paljon paremmin kun oltaisiin hyvissä väleissä. Mutta vastaukset ovat V... alkuisia sisältäen loukkaavia juttuja.

Eniten ehkä loukkaakin ( ja hämmentää) tuo uusi asenne ja kielenkäyttö, ei niinkään se itse asia...

Kuulostaa tosi kurjalta, toivottavasti tilanne muuttuu parempaan suuntaan! Niin kauan kuin homma toimii lapsen kannalta, sanomiset voi jättää omaan arvoonsa. Jossain tietysti menee raja; mitä tahansa ei tarvitse kuunnella. Mutta toivottavasti kyse on nyt vain ohimenevästä törttöilystä, kun exäsi ei tiedä kuinka käyttäytyä uudessa elämäntilanteessa, exän ja nyxän välissä.

Noi NYKSÄ on kyllä hyvä termi.

Tästähän kääntyy hyviä termejä

EXättää = vanha kiinnostaa
NYKSÄTTÄÄ = uusi kiinnostaa

EXÄNYKSÄ-seksiä = kimppa kummankin kaa.

Onkohan kukaan harrastanut

:laugh: :laugh: :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2007 klo 23:46 vieras yh kirjoitti:
taitaa täl nyksällä ottaa päähän miehen lapset:S
Taitaa kyllä olla niin että äidilla otta päähän isän uusipuoliso!!! ei ookkaan koko ajantavattavissa,on uusi elämä ja menoja!!saattaa mennä ja per..kele perustaa uuden perheen!! ei ookkaan nää edelliset koko ajan mielessä! ja sehän kun ei exälle käy!! aletaan keksiä kaikea kivaa jäynää jotta saadaan suhde karille ja ollaan taas ykkösiä!!
näin meni ainakin meillä ja syyhän oli tietty minun, vaikka ihan mielelläni tapasin lapsia!!

Tottakai kaikilla voi ja saa olla uusia suhteita. Lapsista pitää kuitenkin huolehtia ja niitä PITÄÄ rakastaa enemmän kuin omaa napaa.

Harmi vaan, että kaikki uudet jutut ei onnistu. Pika ihastuminen eron jälkeen on yleensä "pika"... Mulla ex muutti "värillisen" perään ulkomaille ja nyt itkee kun kaikki on päin #&%?$!*ä. Yötä myöten tulee txt viestiä ja ei oikeen saada lasten kanssa nukuttua, ellei pistä kännyy äänettömälle.

Tulee vain soveltaen mieleen "haluatko miljonääriksi" ohjelman heitto... "sinulla oli perhe... oletko varma, että haluat lukita nyt valitsemasi vaihtoehdon"?... sinulla oli perhe..., mutta lukitsit väärän vaihtoehdon. Lämmintä kättä ja näkemiin.

Anteeksi musta huumori.

Ps. pettäjille ei tarvii/kannata antaa anteeksi takaisin ottamalla. Ystävyyden eteen kannattaa antaa anteeksi, silloin on kaikilla mukavampaa.

Minulla on itsellänikin uusi suhde, eronnut myös, lasten kera.
Joten näkökulmaa olen asioista jo saanut. Heillä asiat sujuvat ihan hyvin, paremmin kuin meillä exän kanssa nyt.

Hieman olen "kateellinen", kun tuntuu että oman exän kanssa asiat tuntuvat menevän vain alamäkeen.

Mutta ehkä tämä on sitä alkuvaikeutta... Oma nyxäni on eronnut jo aiemmin ja heillä asiat ovat tasaantuneet. Ja ainakin hän on, miehen näkökulmasta, sanonut että kyllä tämä tästä tasaantuu.

Tuntuu vain niin epätoivoiselta... Eihän me exän kanssa mitään bestiksiä voida olla, mutta asiallisissa väleissä kuitenkin.

Tällä hetkellä isä-viikonloput ahdistaa sen verran, että välillä toivon, ettei tarvitsisi antaa lapsia sinne ollenkaan. Säästyisi itse siltä mielipahalta. Mutta sitten taas täytyy ajatella lapsia kuitenkin. He ikävöivät isäänsä nytkin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2007 klo 23:12 aloittaja kirjoitti:
Tällä hetkellä isä-viikonloput ahdistaa sen verran, että välillä toivon, ettei tarvitsisi antaa lapsia sinne ollenkaan. Säästyisi itse siltä mielipahalta. Mutta sitten taas täytyy ajatella lapsia kuitenkin. He ikävöivät isäänsä nytkin.

Mitä isä tekee väärin viikonlopun aikana? Ja minkä ikäisiä lapsenne on?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.03.2007 klo 10:56 exä-nyksä kirjoitti:
Noi NYKSÄ on kyllä hyvä termi.

Tästähän kääntyy hyviä termejä

EXättää = vanha kiinnostaa
NYKSÄTTÄÄ = uusi kiinnostaa

EXÄNYKSÄ-seksiä = kimppa kummankin kaa.

Onkohan kukaan harrastanut

:laugh: :laugh: :laugh:

tää on hauska!!

Yhteistyössä