exät ja tämä hetki?

  • Viestiketjun aloittaja kysyjä vaan
  • Ensimmäinen viesti
kysyjä vaan
Siis kuinka moni on vielä tänä päivänä exänsä kanssa väleissä vai onko välit jäätyneet eron myötä? Ja jos väleissä olette, mitä mieltä nykyinen puolisosi siitä on?
 
Mom
7 vuoden seurustelusuhde ennen tätä nykyistä liittoani. olen kundin kanssa hyvä kaveri, käydään joskus yhdessä bilettämässä, mutta tosiaankin tunne on molemminpuolin KAVERIasteella. Ja kyllä mun oma mies tietää hänestä ja että me ollaan silloin tällöin tavattu (2-3 krt vuodes), laitetaan joskus tekstareita ja soitellaan harvemmin.
 
Mieheni on hyvissä väleissä exänsä kanssa. Pitävät yhteyksiä silloin tällöin. Olen itsekin ollut yhteyksissä tähän exään, jopa kahvitellut. Ja yllättävästi mukava tapaus. Ystäviä saa mun puolesta olla, niitä ei koskaan ole liikaa. Kunhan tietää rajansa. Joskus heidän yhteydenpitonsa kieltämättä ärsytti, mutta nyt 9 vuoden jälkeen en jaksa moisella päätäni vaivata. :D
 
kuu
Eipä olla pidetty yhteyksiä kun elämät ajautuneet eri suuntiin, jos joskus sattuisi törmäilemään niin kaippa me ihan kavereita oltaisiin.

Enemmän tulee kaveerattua miehen exien kanssa.
 
Viimeisimmän exän kanssa pidetään yhteyttä jonkun verran silloin tällöin, mut harvenemaan päin. Silleen kuitenkin, et soittaa voi aina jos asiaa sattuu tulemaan, mut vähemmän tulee nykyään.

Yhden nuoruuden aikaisen exäni (erottiin 7 vuotta sitten) pidetään sen verran yhteyttä, että kun kaupassa törmätään, jutellaan kulumiset ja perheiden kuulumiset ja se siitä sitten.

Nykyisellä miehellä ei ole asiaa mitään vastaan ja hassua se olisikin jos olisi, kun näin etäiset välit on kuitenkin... :)
 

Yhteistyössä