Exän uus on teini-ikänen.

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
No...koita nyt vaan niellä kiukkus, mutta niin kauan kuin exälläsi on tapaamisoikeus niin et kyllä pysty määrittelemään ehtoja ton asian osalta.
Etkä kyllä muutoinkaan...eihän exäsikään voi sanella sinulle kenen kanssa voit aloittaa uuden parisuhteen jne.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja kateus vie kalatkin vedestä:
taidat olla kateellinen ja mustasukkainen. Kun exä löytänyt simpsakan nuoren vaimokkeen =)
Saa toki niinkin joku uskoa, mutta niin asia ei ole. Kyllä minun uusi kumppani on sentään AIKUINEN!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Exä 24 vuotias ja tyttö 16.
Kyllä se sillä tavalla kuuluu, että seuraavalla kerralla lapset tapaa tuon miehen puolisolapsen!! Ja musta se ei tee niille hyvää.

Ex:n elämä ei sinulle kuulu.
Ainoastaan jos vahinkoa tuottaa jne,voit siihen puuttua.
Mistäs muuten tiedät tuon uuden iän?
Onko ex sen sulle kertonut?

vieras
mä olin 17 wee kun rupesin pyörii ton ukkoni kaa 30wee, ja sen exä kyl teki kaikkensa et erottas mut se ämmä HÄVISI MINULLE ja siis heillä on lapsi ja minä se hirveä äitipuoli...
Et sä et kuulu enää siihen elämään jota (EX)miehes elää joten anna olla.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä olin 17 wee kun rupesin pyörii ton ukkoni kaa 30wee, ja sen exä kyl teki kaikkensa et erottas mut se ämmä HÄVISI MINULLE ja siis heillä on lapsi ja minä se hirveä äitipuoli...
Mutta mulle ei ole ok että joku 16-vuotias emmännöi lapsia, semmonenhan se on vielä itsekkin! Ihan sama miten sulla on menny, meillä ei tule menemään.

No mutta jospa sä et suhteessa lapsiin miettis niin kovasti, että se on äitipuoli, vaan vaikka lapsen vahti.
Jos sun ex on 24, tuskin nolet itse paljon vanhempi, ja jos sulla on jo lapsi(a) niin nuorena säkin olet elämän aloittanu:)

EH
Ei iän perusteella voi yksistään päätellä että joku ihminen ei sovi lasten seuraan, kyllä siihen sopimattomuuteen pääsee moni iäkkäämpikin...
Olkoonkin että eksäsi valinta saatta osoittautua huonoksi miljoonasta syystä niin mikäli sulla ei ole muuta tuota tyttöä vastaan kuin ikä niin kuulostat aika katkeralta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta mulle ei ole ok että joku 16-vuotias emmännöi lapsia, semmonenhan se on vielä itsekkin! Ihan sama miten sulla on menny, meillä ei tule menemään.
No älä sit ainakaan MLL:n lapsenvahtia ota, tuon ikäisiä nekin usein on:)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No mutta jospa sä et suhteessa lapsiin miettis niin kovasti, että se on äitipuoli, vaan vaikka lapsen vahti.
Jos sun ex on 24, tuskin nolet itse paljon vanhempi, ja jos sulla on jo lapsi(a) niin nuorena säkin olet elämän aloittanu:)
27 olen, 24 sain ekan.

Ja kun mulla ei ole lapsille 16-vuotiaita lapsenvahteja enkä ottais. 16 vuotias on lapsi, miten semmosesta on lapsia vahtimaan??
Hänen tulisi olla tukeva osa lasten elämää, isän uusi puoliso ja siihen en usko hetkeäkään hänen pystyvän.

Olisi erittäin vakavan mietinnän paikka jos lapseni joutuisivat osan ajasta asumaan kodissa jossa aikuinen mies elelee murrosikäisen kanssa. En taitaisi suostua, sorry vaan mutta jotain rotia vanhempien käytökseen.

Yhteistyössä