Minä olen. Homma meni meidän kohdalla näin:
Mies lähti eräs yö reilu vuosi sitten, keskellä yötä ihan mitään sanomatta kävelemään, lapset 3kk ja 1v10kk. Siihen jäin. Tilanne oli kauhea. Aluksi tunsin surullisuutta sekä todella suurta vihaa ja katkeruutta, kun en voinut tajuta, miten voi tollein vaa avioliiton, siis perheen ja kaikki hylätä.. Vihanpidossa meni useita kuukausia.
Sitten kun alkoi yksinäisyys painaa, sitä etsi (ex)miehestään hyviä puolia ja niinhän me päädyttiin vielä yrittämään. Eihän siitä mitään tullut. Hän kävi lasten ja minun luona viikonloppuisin, aluksi oli tietysti hienoa, kun sai kokea "rakkautta" ja hellyyttä, mutta lopuksi jonku ajan kuluttua tajusin, että ei tämä toimi.
Jälkeen päin ajateltuna ex-mieheni äkkinäinen lähtö silloin oli elämäni onnellisin päivä. Ja se, että vielä kerran päästin hänet lähelleni ja yritin, oli minun henkisen hyvinvoinnin edistymisen kulmakivi. Tajusin, että ei kannata turhasta vääntää. Kävin traagisen eron takia ja sen uudelleen yrittämisen takia terapiassa ja sen jälkeen olen todella tajunnut, että näin on paras, ja pystynyt myös jatkamaan elämääni ilman mitää haamuja menneestä avioliitosta ja miehestä.
Nyt menee loistavasti, elämä on ihanaa ja rakkaus on suurta!
Mutta tokihan nämä on tapauskohtaisia ja yksilöllisiä juttuja, mutta näin minulla.
Kaikkea hyvää ja toivottavasti se mitä päätät, on sinulle hyvä
.