Exä ja elarit, raivostuttavaa!!

Mä nyt vaan haluun tänne pulputtaa mutta mua sitten raivostuttaa ex-mieheni joka tässä vajaan kahden vuoden aikana on saanut elatusmaksut maksettua ajallaan tasan yhden kerran. :headwall: :headwall:

Vaikka mä tiedän ettei siltä tulevan rahan varaan kannata laskee yhtään mitään niin silti aina alkukuusta alan kyttään tiliä josko olis laittanut rahan. Joka kuukausi se sen maksaa, siitä en voi moittia mutta olis vaan niin kiva kun tulis silloin kun pitäiskin!
 
No se sanoi että hän laittaa ne maksupalveluun ettei tarvii joka kuukausi miettiä mua, paskaa ämmää, mut haluaa näköjään vaan ajatella :D No joo..tää oli huumoria, kummallakin on tahoillaan uudet perheet..
 
uusi vaimo
Meillä mies maksaa elarit aina ajallaan, muiden laskujen kanssa ei ole niiiin nökönuukaa, mutta elarit täytyy olla tasan eikä melkein. Ei jaksa kuunnella sitä ruikutusta, kun exä soittaa kuulemma heti, tiukkaa se toisilla taitaa olla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
miksette sano niille äijille että ulos-ottoon menee jos ei makseta ajoissa? mitä vittua siinä viikistä jos ei tee asioille mitään?
Sä et parin viikon myöhästymisen takia ehdi niitä ulosottoon asti laittamaan!
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja .:
miksette sano niille äijille että ulos-ottoon menee jos ei makseta ajoissa? mitä vittua siinä viikistä jos ei tee asioille mitään?
Sä et parin viikon myöhästymisen takia ehdi niitä ulosottoon asti laittamaan!
no vittu, se on sen miehen oikeus maksaa sinä aikana kun on maksuaikaa, turha siitäkään on ulista.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja .:
no vittu, se on sen miehen oikeus maksaa sinä aikana kun on maksuaikaa, turha siitäkään on ulista.
Mitä ihmeen maksuaikaa?!?
no sitä, laitatte niin että äijä maksaa kelalle ja kela teille, niin saatte varmasti rahanne ajoissa tarpeisiinne! tehkää jotain älkää ulisko täällä!
 
ne saa kelan kautta maksettavaksi jos ei ole sovit
Yhteyttä lastenvalvojaan ja homma alkaa toimia.Riittävä syy saada ne kelan kautta maksuun on se ettei ne ole sovittuna päivänä tilillä.
Mun exä maksaa ne aina minuuttia vaille 12 samana iltana kun ne aamulla pitäis näkyä tilillä,näin se saa vältettyä sen etten saa niitä kelan kautta maksuun.
Kerrankin kun menee seuraavan päivän puolelle mä haen ne kelasta ja se tietää sen ja siks maksaa ne noin.
Eilen se soittikin jo jokakuukautisen vittuilupuhelunsa että ne pitää jakaa kakaroille karkkirahaksi.
Ei vaan mulkku tiedä että nauhotan jokaisen vittuilupuhelun mitä soittaa.
Sama pätee tapaamisiin,koskaan ei ilmoita mitään hakeeko vai ei ja koska,sama koskee palautusta.
On kyllä niin vituttavaa touhua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
no sitä, laitatte niin että äijä maksaa kelalle ja kela teille, niin saatte varmasti rahanne ajoissa tarpeisiinne! tehkää jotain älkää ulisko täällä!
Käyppäs ottamassa asioista ensin selvää ennen kuin tulet tänne jakelemaan "neuvojasi".

"Tehkää jotain"... juupa juu... Ihanaa, kun on sunlaisia ihmisiä, jotka osaa neuvoa vaikka itse KELA tai lastenvalvoja ei siihen pystykään.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja .:
no sitä, laitatte niin että äijä maksaa kelalle ja kela teille, niin saatte varmasti rahanne ajoissa tarpeisiinne! tehkää jotain älkää ulisko täällä!
Käyppäs ottamassa asioista ensin selvää ennen kuin tulet tänne jakelemaan "neuvojasi".

"Tehkää jotain"... juupa juu... Ihanaa, kun on sunlaisia ihmisiä, jotka osaa neuvoa vaikka itse KELA tai lastenvalvoja ei siihen pystykään.
NO KYLLÄ MEIKÄLÄINEN TÄÄLLÄ MAKSAA SAATANA ETTEI VELKAANNU, ET TURHA TULLA SELITTÄMÄÄN ETTEN TIEDÄ ASIOISTA MITÄÄN.
 
km
Alkuperäinen kirjoittaja ver-de:
Meillä ei oo maksanut kertaakaan mitään.. ja viimeksi olen 2kk sitten kelaan laittanut ilmoituksen ette maksa elareita, niin eipä ole yhtään mitään kuulunut sieltäkään suunnasta.. |O
Olethan muistanut hakea sitä kirjallisesti? Käsittelyaika on tosin kelalla pitkä, itekkin sain 3 kk oottaa vaikka oli kiireelliseksi laitettu..
 
-en sanonut että olis niin tiukkaa mutta olis vaan kiva että raha olis tilillä sillon ku pitäis
-en todellakaan ole väleissä exän kanssa että soittaisin jos raha myöhässä, enkä ala sille siitä ruikuttaankaan, mä luulen että sitä se just toivookin että kinuisin sitä rahaa.. mutta ei siis olla puheväleissä
-miten sen maksun saa meneen Kelan kautta?
 

Yhteistyössä