Exä taitaa TAAS valehdella mulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

The titityy

Vieras
Muka hakenut asuntoa jo viikkoja sitten, paskat ole.

Väitti netissä tehneensä hakemuksen ja äsken kattelin että ei voi kun pitää tulostaa se hakemus.

Äijä ei halua millään alkaa maksaa vuokraa sen takia että poika olis joka toinen viikonloppu sen kanssa. Siellä inhottavan pedofiili-isänsä luona mieluummin majailee ja pojan sinne ottaa.
Se talo on ku läävä ja erittäin vaarallinen lapselle. Joka paikka täynnä romua ja pientä ruuvia, ei kukaan pysty 2 vuotiasta vahtimaan kaikenaikaa että ei laittaisi suuhunsa mitään tai muuten loukkaantuisi.

Tuokin kylä on niin pieni että oikeasti sieltä saisi asunnon hetkessä. Jo minä olen ihmetellyt että viikkoja mennyt ja muka ei ole asuntoa löytynyt. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
soita ihmeessä soskuun, varaa aika ja tee sopimus että isä ei saa tavata lasta kahden jos ei omaa kämppää ala löytymään

Sopimukseen laitettiin että oma asunto pitää hankkia. Ei vaan näytä siltä...

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:
soita ihmeessä soskuun, varaa aika ja tee sopimus että isä ei saa tavata lasta kahden jos ei omaa kämppää ala löytymään

Sopimukseen laitettiin että oma asunto pitää hankkia. Ei vaan näytä siltä...

sitten et anna lasta isälle ja jos alkaa huutelemaan soitto soskuun heti kun on mahdollista mikä on tilanne

Meilläkin on sitten varmaan vaarallinen koti 2 vuotiaallemme kun rempan keskellä asutaan ja ruuvit ja työkalut aina pitkin poikin...

Jos oikeesti on niin kamala paikka ja vaarallinen niin vaadi valvotut tapaamiset. Vai onko teillä yhteishuoltajuus?

Yhteishuoltajuus on.
Ajattelin ensin huoltajuutta itselleni ja exä siihen suostuikin.
Seuraavana päivänä tuli viesti että ei suostukaan. Minä sitä sitten ihmettelemään.
Kuulemma haluaa kouluaikoina voida soittaa kouluun ja kysyä miten menee, kuulemma muutenhan hänelle voidaan puhua mitä vaan..

Toi mun exä on isänsä tapaan hyvin kiero, 'hyvin' isä on poikansa kasvattanut..
Kokoajan saan olla pelko perseessä että mitäs seuraavaksi...

Luulen että tämä ukki häärii taustapiruna ja neuvoo poikaansa miten edetä.

Mulla on kummityttö, siskon lapsi.
Sisko on eronnut. Tyttö on joka toinen vkloppu isällä. Nyt isä päätti että halua kasvattaa itse tyttöä ja oli viemässä tyttöä Rovaniemelle.
Siskolla ja sen ex:lla on yhteyshuoltajuus. Vaikka siskon ex:lla on asunto Helsingissä niin kuitenkin haluaa asua vanhempien luona.
Siskon ex:lla on paha masennus. Soskussa se ex itkee joka kertaa ja joka kertaa sisko on paha kun ei haluaa antaa lasta ex:lle. Soskussa sanottiin siskolle että isä saa tavata lasta joka toinen vkloppu. Ja jos ex vie lasta Rovaniemelle niin sisko itse hakee lasta sieltä.
Nyt siskolla on pelko koko ajan milloin ex vie lasta tarhasta Rovaniemelle. En edes tiedä miten voisin auttaa siskoa.

Voin vaan kuvitella miltä sinusta tuntuu antaa lasta isälle, joka on samanlainen p kun omaa isää.