Exä ilmoittaa erostaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja urkkikurkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

urkkikurkki

Vieras
Mitä te suhtautuisitte tai tulkitsisitte jos exä ilmoittaa aina kun seurustelu on päättynyt (siis jonkun muun kanssa)? Ollaan erottu kavereina ja oltukin sellaisia, mutta nyt pari vuotta kumpikin on seurustellut tahoillaan, ja kiireeseen vedottuna ei olla pidetty yhteyttä mistään asioista. Nyt herra ilmoittaa, että ovat eronneet.

Että jaa, mitäs sillä tiedolla pitäisi tehdä?

HeviäPRKLE:
Ei tipu, ei ees säälistä. :P

Malviina:
No ei mulle kerrottu sillon kun ne on alkanut seurustelemaan tai mistään muistakaan asioista. Eikö niitäkin kerrota yleensä kavereille?

Mulla ollu vastaava tilanne: tuntenut tyypin tooooosi kauan (puolet elämästäni). Aloitettiin seurustelulla mut se loppui aika nopeasti. On kuitenkin pysytty todella hyvinä ystävinä. Kuitenkin joka kerta kun joku mun suhde on päättynyt, niin hänen taholtaan on alkanut ns "piilopommitus"... Ei siinä mitään pahaa, ja on myöntänytkin edelleen joskus ajattelevansa mitä mussa ja pojassani menetti kun kerran olisi saanut toisen mahdollisuuden. Mut kunhan itse et ns rohkaise elättelemään enempiä toiveita (jos niitä on) niin ystävyys säilyy kyllä.
Tietysti riippuu omista ajatuksistasi ja tunteistasi...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
HeviäPRKLE:
Ei tipu, ei ees säälistä. :P

Malviina:
No ei mulle kerrottu sillon kun ne on alkanut seurustelemaan tai mistään muistakaan asioista. Eikö niitäkin kerrota yleensä kavereille?

Juu luulis kerrotavan, jos kavereita ootte B)

jos ex-llä ja sulla yhteisiä lapsia niin vaikuttaahan se lastenkin elämään joten sun on hyvä tietää toisessa päässä tapahtuvista muutoksista. jos ei yhteisiä lapsia, ite en tiedolla tekisi mitään.

Yhteistyössä