Exä ei anna tavata perhettään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miniä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miniä"

Vieras
Erosimme ex-poikaystäväni kanssa yli vuosi sitten minun tahdostani. Hänen perheensä eli vanhempien ja sisarusten kanssa perheineen olen hyvissä väleissä , mutta exä itse on koitunut ongelmaksi. Hän on lähettänyt tekstareita, joissa käskee pysymään kaukana perheestään ja huoritellutkin. Muutoin tulee oveni taakse sanomaan miten asiat on.

Pitäisikö katkaista välit hänen perheeseensä,koska on jo nyt uhkaillut? Jatkanko perheen tapailua jotta hän ymmärtäisi miten kamalaa käytöksensä on? Lapsia meille ei onneksi ehtinyt tulemaan, eihän tuollaiselle miehelle niitä uskaltaisi antaa hetkeksikään. Mies asuu siis vanhempiensa luona irtisanomisten ja kämpän menetyksen takia. "Appivanhempia" kävisin katsomassa kun mies ei ole kotona.

Roikkumista ja roikkumista. Mun ex-ex-anoppi 15vuoden takaa on mulle edelleen tärkeä ja läheinen ihminen vaikka pojastaan olenkin eronnut :D Viimeks kävin keväällä ex-ex-anoppilassa.... :D (Asuu siis kaukana, muutenhan kävisin useemminkin..)

Samoin lapseni isän vanhempien kanssa olen erittäin läheisissä väleissä, mutta he ovatkin mun lapsen mummu ja vaari..

En kyllä koe roikkuvani ja mun nykyiselle miehelle tää kaikki on erittäinkin ok :)

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Miniä";25472164]Ei sun tarvitsekaan ymmärtää vaan kysyin neuvoa , kun exä on viemässä minulta ja vanhemmiltaan ystävyyssuhteen oman kiukuttelunsa takia.[/QUOTE]

Ei toki ole tuommoinen käytös eksältä hyväksyttävää, mutta minusta sinunkin pitäisi ottaa etäisyyttä perheeseen. Ei ole aivan haihattelua ajatella, että tunkeudut eksäsi reviirille ja hänen elämäänsä väkisin eron jälkeen, jos hän ei halua sinusta kuullakaan.
Voin kuvitella, että mielenkiintoinen tilanne syntyy kun/jos eksä joskus löytää uuden ja sulla on läheinen suhde perheeseen. Ei olis ensimmäinen kerta, kun anoppi on tykästynyt miniään, josta ei miniää tullutkaan ja hylkii muita...

En haluaisikaan aikuisen miehen vaikuttavan ystävyyssuhteisiimme. Sisarusten kanssa olen tekemisissä enimmäkseen Facebookissa ja vanhempien luona olen käynyt viimeksi syksyllä,edellisen kerran keväällä eli mistään roikkumisesta en nyt välttämättä puhuisi. Toisaalta täytyy varmaan sitä etäisyyttä ottaa koska miehellä on väkivaltainen tausta(olikin yksi syy lähtemiseeni)? Uusi tyttö on hänellä pyörinyt nurkissa melkein heti eromme jälkeen eivätkä appivanhemmat häntä hyljeksi. En sitä tahdokaan.

Minua ottais päähän, jos minun mies olis jättänyt minut ja jatkais sitten minun perheen kanssa hengaamista. Mulle oma perhe on tavallaan turvapaikka, jossa saan rauhassa surra ja tavallaan myös semmoinen paikka mihin ei liity muistoja ex-parisuhteesta. Niin voisin hermostua kyllä, jos toinen haluaisi tunkea sitten sinnekin.. Varsinkin kun itse halunnut kuitenkin suhteesta pois.

Eli ymmärrän exää, mutta hän kieltämättä on esittänyt asian väärällä tyylillä.. Anna hänelle aikaa surra ja toipua jätetyksi tulosta ja pidä yhteyttä esim. hänen sisaruksiin puhelimen välityksellä ja selitä, että haluat antaa hetken tilanteen rauhoittua, ennen kuin tulet käymään :)

Yhteistyössä