En ole kokenut erityisemmin kateellisuutta tms. Mutta olen huomannut, että ydinperheelliset kaverit ovat muuttaneet suhtautumistaan, en osaa oikein sanoa mikä siinä oli tai miten suhtautuminen ihan käytännössä muuttui, mutta sen vaan vaistosi ja kaveritkin sen myönsivät. Ehkä eron jälkeen piti hakea vähän sitä, että miten tuon ihmisen kanssa ollaan ja miten sille puhutaan. Onhan se niin, että yh:na on mahis mennä ja tulla niin kuin haluaa silloin kun lapset on isällä ja toisaalta ydinperhekaverin puuronkeitto jatkuu ihan samalla tavalla kuin ennenkin eli ymmärrettävääkin
Minun kaverit ei muuttaneet suhtautumistaan, mutta eipä heillä ole syytä olla kateellisia koska heillä on ukot jotka hoitaa lapsia ja pääsevät enemmän ulos kuin minä.. meillä isä jätti siis myös yhteisen lapsemme erossa..Hmmm :/ No en tiedä onko mua sosiaalitapauksenakaan pidetty, mutta ihmiset aina jaksavat voivotella että eikö sulla ole kauheen rankkaa
No joo ehkä mun pitäis sitte valittaa kauheasti
Mutta kun tosiasia on se että meillä elämä sujunut lapsen kanssa kahdestaan paremmin kuin hyvin :heart: