\samoin ajattelen.mutta tällä palstalla se on "nyksien" mielestä exvaimon sairasta käytöstä ja terroria :$ Tosin heidän mielestään exvaimo on lähinnä raiskannut mies polon ja saattautunut näin kierosti raskaaksi, synnyttänyt lähinnä hirviöitä lapsiksi ja kehtaa nyhtää näiden otusten nimissä mieheltä kauheaa elaria.Vaikka mies on saanut uuden OIKEAN perheen ja IHANIA lapsia ja FIKSUN vaimon, exvaimon kannattaisi kyllä hävetä ja miel. maksaa miehelle ja tämän perheelle elatusta, koska hehän ovat se oikea perhe...kyllä joskus v.i.t.u.t.t.a.a....moiset idioottimaiset jutut...
[/quote]
Kylläpä osoitit idioottimaisuutesi. Minä olen sekä exä että nyxä. Eikä tulisi mieleenikään ajatella tällä tavalla ex-mieheni nykyisestä vaimosta.. ei hän ole minulle mitään pahaa tehnyt. Huolehtii minun lapsistani viikonloppuisin..
Mutta nimiasiaan, minä otin tyttönimeni heti erottuamme vaikka lapset jäivät isän nimelle. Hehän kuuluvat edelleen isänsä sukuun toisin kuin minä. Samoin nykyisen mieheni ex oli tyttönimellään ennen kuin minä edes nykyistä miestäni tunsin joten hänkään ei sitä vaihtanut minun lapsellisen oikkuni takia.
Tätä palstaa seuranneena täytyy sanoa että kylläpä saatte sodan aikaan aiheessa kuin aiheesta muttä suomalainenhan on kateellinen ja mustasukkainen eikä muuksi muutu.
Uskokaa tai älkää, minä en ole sydänystävä ex-mieheni nykyisen vaimon kanssa mutta sen verran tulemme toimeen että tarjouduin ottamaan hoitoon heidän lapsensa jotta he pääsivät kahdestaan etelään ja vieläpä he uskalsivat hänet minulle jättää...
[/quote]
Vaikutat ihanalta ihmiseltä, olisipa minunkin mieheni ex kaltaisesi. Joidenkin on vaikea näköjään käsittää (tuo ylempi kommentti), että OIKEAA terroria on todellakin olemassa, ja se on aika kaukana tällaisista nimiasioista. Edes omat lapset eivät paina vaakakupissa, kun punotaan juonia, kiristetään ja valehdellaan. Kovin mukavaa ei ole sekään, että puhelin soi monta kertaa tunnissa, tai kotioveen liimaillaan viestejä naapureiden luettavaksi. Minun mieheni ex jopa väärenteli mieheni allekirjoituksia papereihin.
Mutta nimiasiaan.... Minua ei haittaa, että exällä on sama nimi. Alkuaikoina se vähän harmitti, sillä hän yritti minua asialla ärsyttää, korosti aina sukunimeään, aikana, jolloin emme mieheni kanssa olleet vielä naimisissa ja oma sukunimeni oli eri. Mielestäni on ihan luonnollista, jos äiti pitää saman nimen kuin lapsillaan, mutta toisaalta onhan paljon ydinperheitäkin, joissa vanhemmilla eri nimet. Kukin tyylillään!