H
huolissaan
Vieras
ex uhkailee siis 1,6v lapsen viemisellä. isällä ja lapsella joka toinen vkoloppu ja muutaman kerran viikolla tapaaminen. uskaltaisitko antaa lapsen isälle enään? tapaamissopimusta ei ole vahvistettu vielä, vaan oikeudessa myöhemmin.
kun kysyn esim. txt viestillä miten heillä mennyt, hän soittaa ja lapsen läsnäollessa tulee mm. tälläistä tekstiä "vitun kusipää, saatanan äpärä, vittu mä vien ton lapsen sulta, vittu mä todistan millainen hullu sä vittu oot. vittu toi lapsikin sen tulee huomaamaan"
olo kurja ja olen hyvin huolissani lapsesta, kun isä käyttäytyy tuolla tavalla.
ei luulisi olevan paha kysymys, kysyä miten heillä menee ja mitä ovat tehneet. kuitenkin tahdon vähän tietää missä mennään kun tämä vasta toinen viikonlopputapaaminen.
miten voisin toimia, myös lapsen edun kannalta hyvin?
kun kysyn esim. txt viestillä miten heillä mennyt, hän soittaa ja lapsen läsnäollessa tulee mm. tälläistä tekstiä "vitun kusipää, saatanan äpärä, vittu mä vien ton lapsen sulta, vittu mä todistan millainen hullu sä vittu oot. vittu toi lapsikin sen tulee huomaamaan"
olo kurja ja olen hyvin huolissani lapsesta, kun isä käyttäytyy tuolla tavalla.
ei luulisi olevan paha kysymys, kysyä miten heillä menee ja mitä ovat tehneet. kuitenkin tahdon vähän tietää missä mennään kun tämä vasta toinen viikonlopputapaaminen.
miten voisin toimia, myös lapsen edun kannalta hyvin?