Tuttua,mä näin aluksi niin todentuntuisia unia,että herätessäni jpuduin oikein miettimään et oonko retkahtanut. Mä kerroin neuvolassa tosin vähätrllen mun käytöstä. Silloin oli just avattu erään perhetukikeskuksen yhteyteen äitiysneuvola,päihde-äideille. Voi että,oli ihanaa,kun olit tuleva äiti kaikkine syyllisyyksenisi. Mä olin raskaudenaikaisessa korvaushoidossa.
Retkahdus,no se saattaa käydä tai sitten ei. Mä retkahdin kerran piriin 2 kertaa käytin omia kotilääkkeitä väärin. Sen verran kiero kuitenkin olin,etten puhunut näistä,enkä siis jäänyt kiinni,näistä aikaa pari vuotta ja painaa vieläkin mieltä.
Se siinä on et jos neuvolassa kerrot menneestä päihdeongelmasta,ne saattaa kuitenkin ottaa soskuun yhteyttä,ja lapsi voi joutua lastensuojelun asikkaaksi. Me ollaan,eikä vaikuta elämään mitenkään,kun ei oo mitään pelättävää. Ls.asiakkaita ollaan enään tukiperheen takia.
2vkoa sitten oli palaveri,jossa avotyö ym lopetettiin,samalla loppu kontrolli,vastuu on nyt mulla itellä. Olin ihan varma et tulee järjettömät vetohalut,mut päinvastoin. Mä ja toi tyty ollaan ja pysytään yhdessä,siihen väliin ei tule mikään päihde.
Tammikuussa tulee vuosi ilman minkäänlaista lääkehoitoa. Empä olisi 4v sitten uskonut kuinka elämä muuttuu. yh olen ja nautin siitä,tytön isä jatkoi vuoden taoun jälkeen entistä elämää. Minä en
TSEMPPIÄ KOVASTI KAIKILLE EX PÄIHDEÄIDEILLE