Ex+minä+hän=?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gleron
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gleron

Vieras
Millanen on suhde missä miehesi ex-tyttöystävä puhuu paskaa susta ja valehtelee? Rakkaani sanoo saavansa puheluita ex.sältään ja ex.sän sanovan rakastavan häntä ja tyrkyttävän itseään rakkaalleni. Ex.sä tietinkin kiistää kaikki tekonsa näin juuri tänään hän väitti mieheni soittaneen hänelle viime perjantaina ja kysellyt miten olis sänky puuhat, mutta rakkaani sanoi jo tiistaina, että hänellä on saldo loppunut. Alku vaiheessa mieheni jäi kiinni valehtelusta minulle ja hänen entisen pelaaja maineen takia en teidä uskoakko häntä aina vai ei. Mitä pitäisi tehdä tässä tilanteessa alan olla jo korvia myöten kyllästynyt olemään mustasukkainen.

Jos mietin asiaa omalle kohdalleni siten, että minun exä valehtelee ja puhuu paskaa minusta nykyiselle kumppanilleni koittaen selvästi rikkoa välimme. Kyllä saisi eksä kuulla kunniansa. Tekisin kyllä selväksi, että ei soita tai pidä mitään yhteyttä minuun tai kumppaniini.
Tietysti voisi eksää sääliksi käydä jos hän suhteen loputtua tyrkyttäisi itseään ja hänellä olisi tunteita vielä minua kohtaan. Joskus tuo eksä on minulle tärkeä ollut, joten ei välttämättä ole helppoa sanoa eksälle pahasti, mutta jos nykyisen suhteeni haluan toimivan, niin en todellakaan antaisi eksän sitä millään tavalla koittaa tuhota!
Miehesi pitäisi jutella eksän kanssa asiat selviksi ja lopettaa yhteydenpito eksään kokonaan, ei vastata puheluihin ym. Toivottavasti miehesi ei ole mikään nyhverö ja rupea säälimään eksää vaan saa sanottua suorat sanat. Tietysti niitä hulluja on jotka eivät puhetta ymmärrä..

Seurustellessani edellisen miehen kanssa, sai tämä tekstiviestejä exältään joihin hänen kuulemma oli 'pakko' vastata, koska he olivat olleet yhdessä 7 vuotta eikä irtaantuminen ollut niin helppoa. Mies haukkui tätä exäänsä joka oli ollut hänen elätettänään ja muutenkin käyttäytynyt kuten naisen ei pitäisi. Myöskin hakannut tätä miestä.

Eräänä päivänä ex kysyi minulta (suhteen alkuvaiheilla) "mikä se sun ammattis olikaan?" tähän minä hölmistyneenä että miten niin? "no kun ex kysyi" minä sitten kysyin että mitähän se SILLE kuuluu?? "no se vaan kysyi"

Tästä alkoi tämä keskustelu jossa mies sanoi että yhteisen taustan vuoksi on vastattava, ja sain lopulta lukea nämä hänen exänsä lähettämät viestit;

"onks se joku kuranaama ku on tollanen nimi?" "noin paljon kissoja, varmaa haisee kissankusi!!!" jne kaikesta mitä exä oli minusta kertonut tämä ex siis väänsi esille huonoimman puolen. Kaikkea en siis tiedä mitä he ovat minusta keskustelleet mutta nähtävästi pelkkää paskaa.

Lopulta tämä ex sai miehen miettimään niin hyvin heidän mennyttä aikaansa, joka ei siis miehelle ollut kovin kummoista vaikka kiinni tässä exässään olikin, että mies jätti minut koska pelkäsi että minä tekisin kuten tämä hänen exänsä. Kivaa ei todellakaan ollut kun tiesi tämän exän kyselevän mieheltä asioita, joihin mies vastasi ja ex käänsi kaiken huonoon valoon.

No huh huh, onpa teillä exät ja nyxät! Varsinkin sulla "nykyään sinkku", jos exäsi oli aikaisemmin seurustellut 7 vuotta niin oletan ettei mies ollut edes mikään teini enää vaikka käytöksestään olis voinut päätellä niin. Hyvä että erosit, ei kannata uhrata aikaansa ja tunteitaan tuollaiseen mieheen jolla on noin selvästi vaikeuksia irtautua exästään. Vai että oikein "pakko" vastata! No kai se on joillekkin vaikeaa päästää irti "omaisuudestaan"...

Ei tahdo munkaan exä päästää irti, vaikka itse on mennyt jo naimisiin toisen kanssa.
Silti viestittelee ja käy kuumana. En vastaa enää tekstareihin enkä tapaamisiin suostu.

Mikähän sillä on?

Alkuperäinen kirjoittaja Gleron:
Millanen on suhde missä miehesi ex-tyttöystävä puhuu paskaa susta ja valehtelee? Rakkaani sanoo saavansa puheluita ex.sältään ja ex.sän sanovan rakastavan häntä ja tyrkyttävän itseään rakkaalleni. Ex.sä tietinkin kiistää kaikki tekonsa näin juuri tänään hän väitti mieheni soittaneen hänelle viime perjantaina ja kysellyt miten olis sänky puuhat, mutta rakkaani sanoi jo tiistaina, että hänellä on saldo loppunut. Alku vaiheessa mieheni jäi kiinni valehtelusta minulle ja hänen entisen pelaaja maineen takia en teidä uskoakko häntä aina vai ei. Mitä pitäisi tehdä tässä tilanteessa alan olla jo korvia myöten kyllästynyt olemään mustasukkainen.

Ensimmäiseksi minä pyydän anteeksi voimakasta mielipidettäni...mutta minun näkemyksesi tuosta sotkusta on se, että harkitse hyvä tyttö mihin itsesi laitat. Ja varsinkin millainen on mies, jolla on SALDO LOPPU ! Ontämä klisee, mutta kyllä todellakin on hyviäkin miehiä olemassa.

Tuo ap:n juttu on vähän kaksipiippuinen asia. Jotkut ovat hyviä ystäviä eron jälkeenkin, mutta koska miehen eksän puolelta kyseessä on selvästi sitä, että ex haluaa houkutella seksillä miehen takaisin (tai ainakin haluaa seksiä tältä), niin minusta miehen pitäisi tehdä päätös: joko lopettaa suhde nykyisen vaimon kanssa tai pistää selkeä stoppi eksän käytökselle.

Miksei mies voisi sanoa eksälleen, että olet kiva nainen, mutta et mua varten, joten en halua enkä jaksa pitää sinuun yhteyttä koko ajan ja mua loukkaa, että yrität ajaa mut pettämään, kun haluan olla tämän nykyisen tyttöystäväni kanssa. Exän kannattaisi käyttää energiansa uuden miehen etsimiseen.

ihmettelin ihan samaa kuin"no". Siis että mikä MIES se sellainen on, jolla SALDO puhelimessa? Äitikö maksaa puhelinlaskut vai sossu?
Taidatte olla vielä 13 v. kumpikin, joten aika hoitaa asiat ja pääsette kasvaan aikuisiksi, mutta erikseen.

Yhteistyössä