ex mies vielä ihmettelee miksi saa haukkuja, koska on niin v#### itsekäs!

• Viestiketjun aloittaja "leena"
  • Ensimmäinen viesti
"leena"
ei voinu viedä poikaa kaveri synttäreille, kun ei oo mikään kuski. ei voinut olla pikkusen kanssa sillä aikaa että oltais koululaisen kanssa käyty ostaa lahja. siis asuu tässä lähellä,eikä sillä ollu tälle päivälle suunnitelmia.

mutta kun joko a.pitää kostaa mulle,jotta mun elämä olis mahd.hankalaa,vaikak lapset kärsisi tai b. on vaan niin vitun itsekäs ja laiska ettei viitsi tehdä mitään!

täytyy sanoa että loppuu sit jousto munkin puolelta! justiinsa(tähän asti menty lähes 100% ukon halujen mukaan lastenhoidossa, ei sitte vissiin kannata enään jatkossa näin tehdä) :kieh:

"leena"
mikä helvetin isä viikonloppu? se on lapsen isä oli mikä hyvänsä viikonloppu tai arki,ihan siinä missä minäkin äiti! ei meillä ole mitään sopimuksia kuka hoitaa milloinkin, vaan ollaan yhdessä hoidettu! n.puoliksi,mutta tähän asti sen mukaan miten mies haluaa. mutta jos mies ei voi kiusallaan olla avuksi(kun itelläni ei ole autoa) ja ajatella lapsia,niin mä alan samanlaiseksi! en kiusallanikaan suostu siihen mitä hän ehdottaa, ollaan sit yhtä lapsellisia molemmat.

nyt se sit laitto viestiä että ottaako nuoremman lapsen tänään! kato nyt silkkaa kiusantekoa minulle, tunti sitten kun olis ottanut pienemmän,olisin päässyt helpommalla, mutta ei, kun täytyy tehä kiusaa mulle. niin tottakai on ottamassa sitten kun tietää että isomman lapsen kaveri synttärit on jo alkanut!

mun mielestä isän velvollisuudet ei lopu siihen että muuttaa pois!

"no sun ongelmashan nuo kuskaukset on, ellei ole isä vkl"
Voi hel###ti! Isän viikonloppu, no huh huh... siis et oo tosissas... ihan kuin ne lapset olis isän vain viikonlopun ja äidin muun ajan! Tsiisus, jos kaikki isät ajattelis noin, lapset tuskin käsittää et isä on niiden isä vain tietyn osan ajasta (silloin kuin sossutäti niin on päättänyt). Ehkä lapsella saattaa olla muulloinkin isää ikävä.
Ja aloittajalle, kyllä olen samaa mieltä, kun kumpikin jelppii toista niin homma sujuu. Eli minun mielestäni oikeassa olet :)

Aries 78
Tiedä ja ymmärrän hyvin tuon tilanteen, mutta toisaalta ei hän ole mikään hovikuski! Voihan se olla että on menoa/seuralainen josta ei halua sinulle puhua vaan ilmoittanut että on vain kotona viikonlopun..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kos
no miten se isän suhtautumista lapsen kyyditykseen vaikuttaa, onko hänellä "salainen" seuralainen ennen vai jälkeen eron. Eihän se isä lapsestaan ole eronnut? Enkä meinaa, että pitäis ex vaimon mielen mukaan pomppia.

pinja h
[QUOTE="vieras";28059904]no sun ongelmashan nuo kuskaukset on, ellei ole isä vkl. Nih.[/QUOTE]

siis mitä, onko se isä sitten vapautettu vanhemmuuden vastuusta sillä että eroaa? ei minusta! aivan täysin puppua! se on ihan sama missä kukakin on kirjoilla mutta lasten hoito on molempien asia.

me ollaan asumuserossa. Mies hoitaa viemiset ja hakemiset, koska hänellä on ajokortti ja minulla ei(näin ollen se on hänelle paljon pienenpi vaiva). muuten hoidetaan puoliksi!
ja tullaan aina hoitamaankin. Toki voi olla että mies muuttaa takaisin kotiin.

Inhottavasti käytätte lapsia pelinappuloina tehdäksenne toisillenne kiusaa :(

Tokihan, ei se isyys mihinkään häviä, vaikka ero tulikin, olet oikeassa ja helpommalla pääsisitte kaikki, kun saisitte sovun välillenne.

Mun on pakko sanoa mun exästä ja lapsien isästä, että hienosti aloitti tuon isän homman, HETI kun erottiin. Sitä ennen ei mitään.

"vierastus"
niin suostuisin vain ennalta sovittuihin viikonloppuihin eli se joka toinen viikonloppu ja muuten en yhteyttä enää pitäisi. Kummallekin oma elämä ja isä saisi hoitaa isän velvollisuudeten elatusvaun muodossa ja tavata 2 kertaa kuussa. En suostuisi ex-miehen pompotettavaksi jos hommat ei toimi

Yhteistyössä