ex-mies ja sen käyttäytyminen!?

• Viestiketjun aloittaja tiina tonttu
  • Ensimmäinen viesti
tiina tonttu
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtönen84:
olisitko valmis taas tanssimaan miehen pillin mukaan?
miks miehes hermostui jos ei ollut mitään mistä suuttua?
(en kyl ymmärrä miks se ex sit oli sun luona yötä, mutta onnex mun ei tarviikkaa)
Olisin valmis tansimaan hänen pillin mukaan että tää ero loppuis ja tappelut samalla.
Itse olen kunnian himoinen kauris ja välillä myös itsepäinen jäärä siks kai me otetaan aika paljon yhteen tän härkä herran kanssa.
Hänelle ei kärsi mennä valittaan tai haukkumaan häntä kun hän on pitkävihainen ja suuttuu herkästi.
Tuntui että hänellä tuota tempperamenttia sitten löytyy,kun eilistä muistelee.
Ettei hän vaan tahalleen kiukuttele minulle kun en pyytänyt anteeksi mitään entisiä riitoja kun yleensä olen niin tehnyt ja hän on erittäin mielissään varmasti kun joudun mateleen hänen edessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
tuo nimimerkki on ainaki hyvin kuvaava.. :whistle:
Ai mitenkäs niin?
no ei se kovin fiksulta kuulosta jos on valmis hyppiin ukon pillin mukaan että saa sen pidettyä..
Niin sehän on mun asia tottelenko vai en häntä..
jep näin on,mutta eiköhän ole selvää että jos asiasta keskustelupalstalle kirjoittaa niin siihen kommentoidaan.. :D

piparminttu
Rakastat exääsi,mutta silti otit entisen ukkos yöksi kylään,miksi? Ei noin tehdä jos on varattu ja sitoutunut toiseen.En kyllä ihmettele exän käytöstä.En minä vaan ottais mitään exiä yksi jos ukkoani rakastan.On jollakin ja huvit.Sitten ihmettelet ex käytöstä.Itse olet sen aiheuttanut,ottamalla ex luoksenne.

Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Rakastat exääsi,mutta silti otit entisen ukkos yöksi kylään,miksi? Ei noin tehdä jos on varattu ja sitoutunut toiseen.En kyllä ihmettele exän käytöstä.En minä vaan ottais mitään exiä yksi jos ukkoani rakastan.On jollakin ja huvit.Sitten ihmettelet ex käytöstä.Itse olet sen aiheuttanut,ottamalla ex luoksenne.
Me oltu enään yhdessä tän härkä herran kanssa joka mulle nyt kiukuttelee.
Onko se härkä ukko niin mustis musta sitten vieläkin?
Miten sen sais leppymään edes vähän auttaisko ne lahjat?
Sen takia lahjoja kun se ei usko mua vaikka rakastan häntä tekisin mitä vaan että hän lepyisi.

piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Me oltu enään yhdessä tän härkä herran kanssa joka mulle nyt kiukuttelee.
Onko se härkä ukko niin mustis musta sitten vieläkin?
Miten sen sais leppymään edes vähän auttaisko ne lahjat?
Sen takia lahjoja kun se ei usko mua vaikka rakastan häntä tekisin mitä vaan että hän lepyisi.

Luulin että olitte vielä yhdessä kun entinen oli yötä.Ehkä teidän välinne korjautuminen vaatii aikaa.Anna hänelle aikaa ja tilaa ajatella.Jospa liikaa tuppautuminen ei ole hyväksi.

liisalussuttaja
Alkuperäinen kirjoittaja tiinatonttu:
Kertokaas mitä siis teen tuon härkäpään kans?Annanko sen olla rauhassa jonkin aikaa?mut viikon ajan ostan sille lepytyslahjoja.
Tota siis joo, tää on provo, onhan?!?!Toivon, että on. A en tajuu sun tarkoitusperiä, siis miks hemmetissä ostetaan lepytyslahjoja?Haluutko sä lahjoa toisen olemaan taas sun kanssas? B ootko sä oikeesti niin tyhmä että haluat jatkaa tommoisessa suhteessa? eikö ole hyvä kun olet siitä eroon päässyt? Ja sit C petitkö sä tota sun tänhetkistä exää sen sun aiemman exän kanssa? Meinaan et ei taida mitkään hemmetin lepytyslahjat enää auttaa..Mutta joo, myönnä nyt jo että PROVO!

Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja liisalussuttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja tiinatonttu:
Kertokaas mitä siis teen tuon härkäpään kans?Annanko sen olla rauhassa jonkin aikaa?mut viikon ajan ostan sille lepytyslahjoja.
Tota siis joo, tää on provo, onhan?!?!Toivon, että on. A en tajuu sun tarkoitusperiä, siis miks hemmetissä ostetaan lepytyslahjoja?Haluutko sä lahjoa toisen olemaan taas sun kanssas? B ootko sä oikeesti niin tyhmä että haluat jatkaa tommoisessa suhteessa? eikö ole hyvä kun olet siitä eroon päässyt? Ja sit C petitkö sä tota sun tänhetkistä exää sen sun aiemman exän kanssa? Meinaan et ei taida mitkään hemmetin lepytyslahjat enää auttaa..Mutta joo, myönnä nyt jo että PROVO!
Ei ole provo.Haluan hänet takasin.

Yhteistyössä