ex-mies ja sen käyttäytyminen!?

• Viestiketjun aloittaja tiina tonttu
  • Ensimmäinen viesti
tiina tonttu
ollaan oltu 3 kuukautta erossa ja kävin eilen hänen ikkunan takana koputtelemassa ja hän tuli ulos tupakalle. juteltiin ihan normaalisti kaikista asioista, sitten hän lähti yht'äkkiä ulko-ovelle ja huusi täysiä minulle, että meillä ei ole mitään puhuttavaa ja löi oven nenän edestä kiinni ja meni omaan asuntoonsa. mitä tämä mahtaa tarkoittaa? auttaiskohan jos ostaa viikon ajan lepytyslahjoja?

tiina tonttu
Alkuperäinen kirjoittaja Arvailija:
Oiskohan ollu uus naikkonen odottelemassa sisällä? Oli esim. suihkussa tms. kun tulit ja halusi näyttää, ettei teillä ole ainakaan enää mitään juttua.
Ei hänellä ole toista naista.Tuli mieleen että jos hän muisti yhtäkkii jonku meidän vanhan riidan,josta ollaan 3kk sitten riidelty kunnolla.
Auttaskohan ne lepytyslahjat viikon ajan??
Hän vaikutti siltä että hänellä olisi ikävä minua vieläkin,mut hän on erittäin mustasukkainen ja itsepäinen jäärä aina mua kohtaan jos en ole totellut/uskonut häntä jossain.
Siitä se riita viimeksikin alkoi,kun mun pitäs häntä totella joka asiassa.

tiina tonttu
Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:
MIKSI ihmeessä sinä ostaisit sille lepytyslahjoja?? :eek:
Koska olen aiemminkin yhden kerran ostanut hänelle lepytyslahjan kun hän oli suuttunut ja hän tykkäs lahjasta:)
Sen takia ostan hänelle lahjoja että hän uskoisi minua että välitän ja rakastan häntä vieläkin kun hän sanoo mulle aina ettei usko mua jos sanon et rakastan häntä ja on kauhee ikävä häntä.
Hän on tyypillinen itsepäinen jääräpää härkä jota ei pompotella.

Minäkin olen härkä, mutta en kyllä koskaan ole odottanut, että minulle pitäisi antaa lahjoja ja minua pitäisi lepytellä. Älä sinäkään semmoiseen ala, ihan merkillistä touhua tavaroilla lepytellä.

tiina tonttu
Alkuperäinen kirjoittaja Epäilevä:
Miten olet niin varma, ettei sillä ole toista? Eikös just esim. pettäjät ole niitä mustasukkaisimpia itse.
Tuskinpa hän sitten olisi jotellut mun kans edes sen vertaa ulkona eilen tai olisi sanonut mulle samantien että suksi kuuseen minulle..ja että vihaa mua.

Kumman aloitteesta se ero tuli? On kyl outoa käytöstä tollanen ennalta arvaamaton riehuminen.Ei sun oikeesti tarvi sitä lepytellä.Sä et nähdäkseni tehnyt mitään väärin.Pane kädet ristiin ja ja ole onnellinen ett se on ex!

tiina tonttu
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtönen84:
haluatko kertoa miksi erositte? (ei pakko)
Siks erosimme kun en häntä totellut ja tanssinut hän pillin mukaan enään vaikka välillä kyllä tottelin häntä ettei tapella.
Kun tottelin häntä niin ei ikinä riidelty mistään ja hän oli tyytyväinen,mut kun en totellut niin piru pääsee irti hänestä:(
Ja hänen serkku sanoi hänelle vaikka kielsin kertomasta että mun toinen entinen ukko oli mun luona yötä juuri ennen tuota 2kk siitä asti hän on ollut tollanen.

Yhteistyössä