ex meenasi että lapset viettää joulun erillään toisistaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
pojalla kun sattui aattona nousemaan kuume. olisi halunnut ottaa vaan tytön luokseen. mä en sitten suostunut vaan tökkäsin pojankin exälle ja käskin hommata kuumelääkettä. musta olis aika tökeröä erottaa sisarukset jouluksi kun se nyt on kuitenkin perhejuhla. onneks joulupäivänä poika oli jo kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
pojalla kun sattui aattona nousemaan kuume. olisi halunnut ottaa vaan tytön luokseen. mä en sitten suostunut vaan tökkäsin pojankin exälle ja käskin hommata kuumelääkettä. musta olis aika tökeröä erottaa sisarukset jouluksi kun se nyt on kuitenkin perhejuhla. onneks joulupäivänä poika oli jo kunnossa.

kysyitkös lapsilta, mitä he meinaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikset pitänyt molempia kotona? Miksi sairaana piti tökätä exälle jos ei ollut halukas ottamaan..tsiisus oot kyllä itsekäs.

koska ex ei siihen suostunut. joko pelkästään tyttö tai sitten kumpikin joten kumpikin meni isälleen.

tässä kai ihmisiä ihmetyttää. Minä en ainakaan koskaan ole kipeää lasta tökännyt yhtään minnekään (edes isälleen). Niin tärkeää tekemistä minulla ei ole koskaan ollut, että olisi mennyt kipeän lapsen edelle..

Alkuperäinen kirjoittaja täh?:
tässä kai ihmisiä ihmetyttää. Minä en ainakaan koskaan ole kipeää lasta tökännyt yhtään minnekään (edes isälleen). Niin tärkeää tekemistä minulla ei ole koskaan ollut, että olisi mennyt kipeän lapsen edelle..

ei minulla mitään tekemistä ollut. mutten tahdo että lapset on erillään kun pukki tulee, kun syödään juoluruokaa jne. se yhdessä olo jouluna on aika iso osa sitä touhua. ex sanoi että hänen vuoronsa "ottaa" lapset joten ei siitä joustanut että tyttökin olisi jäänyt veljensä kanssa samaan paikkaan. ja tyttö on hirmuinen veljensä perään.. aina varmistavat kun isälleen menevät että tuleehan veli/siskokin mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja täh?:

Eihän tässä ollutkaan kyse äidin tekemisistä. Miksei muka isä voi hoitaa kuumeista lasta? Miten äiti voisi omia lapsen?

Mikset pitänyt molempia kotona? Miksi sairaana piti tökätä exälle jos ei ollut halukas ottamaan..tsiisus oot kyllä itsekäs.

eiköhän se iskänkin koti oo niille lapsille koti... mä en tätä käsitä miksei lapset vois kipeenä mennä etäisälle, yhtälailla sen pitäis osata hoitaa kun äidinkin!

eiköhän se iskänkin koti oo niille lapsille koti... mä en tätä käsitä miksei lapset vois kipeenä mennä etäisälle, yhtälailla sen pitäis osata hoitaa kun äidinkin!

ja kyllä monen lapsen on varmasti paras sairastaa kotonaan. Meillä ainakin näin. Olen tähän kysynyt myös edunvalvojan kantaa koska lapsi sairasti hyvin valvottavaa sairautta (astmaa). Kun oli pahana flunssa esim. niin tapaamista piti siirtää. Tuo on kurjaa, ettei vanhemmat voi joustaa tapaamisista jos lapsen vointi ei ole sopiva tapaamiselle. Onneksi meillä oli yhteistyötä.

ps. kyllä isä varmasti OSAA hoitaa siitä tässä ei ole kyse, on kyse lapsen parhaasta.

Yhteistyössä