Uudemman kerran vielä heipat kaikille! Enpä ole tainnut vielä tässä ketjussa ehtiä vierailemaankaan
paitsi tänä aamuna aloin lukemaan tätä ketjua ja huomasin heti Kapriksen ikävät uutiset
Safiirin Nelkulle lähtee lämpöiset synttärionnittelut! Niin ja onnittelut Safiirille hyvistä np-ultrakuulumisista. Mukavaa, että teillä oli onnistuneet juhlat kuten myöskin Antzin E:llä. Antzilla tosiaan ihan ymmärrettävistä syistä juhlittiin vähän etuajassa. Kerro Antzi vähän mitä tuntemuksia sulla on. Mietityttääkö synnytys? Entä se, miten arki alkaa sujumaan kahden pienen kanssa? Teillä vielä kun sattuu muutto tähän saumaan.
Katzullahan on ikävää pahoinvointia. Miten sulla oli viimeksi? En nyt muista

Toivottavasti sekä pahoinvointi että unettomuus helpottaisivat pian! Onnittelut M:lle uudesta hienosta taidosta kuten myös Gian A:lle ja Senoran N:lle. Meillä konttausasennon löytyminen ei aiheuttananut niin kovaa hulabaloota kuin tuo seisomaan opetteleminen. Seisomista meidän M:kin treenasi pinnasängyssä joitakin iltoja. Ja ikinä en varmaan unohda sitä, kun yhtenä yönä heräsi ihan pirteänä taputtelemaan

Oli jotenkin niin liikuttavan onnellinen, kun osasi taputtaa.
Tiuhtin kuulumisiakin oli mukava lukea. Voi vitsi, miten aika kiitää...onko teillä jo jotain hankintoja tehtynä vai säästätkö ne äippäloman ajanvietteeksi? Uskomatonta, että ihan kohta säkin olet jo nauttimassa äippälomasta! Ja vielä keväällä

Mä olen aina hieman kateellinen ihmisille, jotka pääsevät äippälomalle kevätauringon paistaessa eikä hirveässä pimeydessä ja loskasäässä kuten allekirjoittanut

Heh no vielähän mullakin on kai mahdollisuus
josta tulikin mieleeni, että Niksulassako annetaan kolmoselle mahdollisuus vasta syksymmällä. Ihailtavaa, kun te ihmiset saatte jotain päätöksiä aikaiseksi! Me ollaan miehen kanssa tämmöisiä, että vaan mietitään ja tuskaillaan, annetaanko kakkoselle vielä mahdollisuus. Järki-ihmisiä kun tässä ollaan, niin on tosi vaikea vaan antaa mennä ja katsoa mitä tapahtuu. Osan Ämmän tavaroista olen jo myynyt eteenpäin ja nyt just eilen mietin, että pitäiskö vaan laittaa pieneksi jääneet vaatteetkin myyntiin. Saahan niitä aina sitten uusia. Olen mä toki osan vaatteista säästänyt Ämmälle ihan muistoksi, mutta en mä nyt tosiaan ihan jokaista bodyä tai collegehousua aio säästää...
Senora teidän matka meni hyvin vai? Ootko kirjoittanut tuonne suljetulle siitä enemmän? Mä en jostain syystä päässyt sinne, kun viimeksi yritin, joten ei ole tullut siellä käytyä aikoihin.
Meille kuuluu ihan hyvää, normaali arkea mennään. M ei vieläkään kävele ilman tukea. Uutena asiana on tullut nyt kiipeäminen, haluaisi päästä koko ajan johonkin ylös sohvalle, nojatuoliin tms. Ja kova huuto seuraa, jos ei pääse

Muutenkin protestoi hyvin voimallisesti, kun ei saa haluamaansa asiaa pöydältä, hyllyltä, jääkaapista. Sanoja M osaa sanoa jo jonkun verran eli lamppu, äiti, tyttö ja maito on selkeimmin tunnistettavissa. Lisäksi osaa sanoa mummin ja papan kissan nimen. Leluista ykkösiä on pallo, autot ja lentokone. Pärisyttelee ja työntää autoja pitkin lattioita ja lentokoneen nostaa ilmaan ja pärisyttelee. Meilläkö muka poikamaisia leikkejä

Leluja on nyt tullut paljon lahjaksi kiitos joulun ja synttäreiden. Kirjahylly/kaappisysteemi onkin nyt hankittuna Ämmän huoneeseen, koska äiti alkaa olla hieman kyllästynyt lattialla pyöriviin autoihin. Nyt kun vielä joku käsistään kätevä remonttireiska tulis ja kokoais sen
Kaikille paljon terkkuja ja odottajille hyviä vointeja! Käyhän Antzi sitten aina päivittämässä tilannetta, sillä sua saadaan tässä jo ihan tosissaan alkaa jännäämään.
Aurkinkoisia päiviä toivottelee
Tuuli