Ex-Kermit 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -m-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Korkkaan heti tämän!

Onnea Dea!! Ihanaa, ihanaa.. lisää vauvauutisia tänne, kiitos!

Tänään mennään rakenneultraan katsomaan onko möttiäisellä kaikki ok. Olisipas jo ilta.. Malttamattoman odotan, ettei työt meinaa maistua ollenkaan.

-M- rv 21+0

Uusi ketju on kiva korkata onnitteluilla :) Dealle perheineen isot onnittelut!! Vaikka täytyy sanoa, että aika hurjalta kyllä kuulosti vesivahingot, muutot ja repeilyt. Tsemppiä jatkoon!

Huomenta ja Suuuuret onnittelut Dealle!!! Aikamoista hässäkkää on teillä pitänyt. Oikein mukavia aikoja uuden perheenjäsenen kanssa!

Tilla taitaa sitten olla seuraava...?

Omassa masussa muljahtelee tasaisesti, kunnon tuuppasujakin välillä tulee. Rasituksesta tulleet supistukset on viime aikoina jääneet. Menen kuitenkin vielä äpolille kontrolliin. Nyt vaan toivotaan, että kaikki on siellä hyvin, ei mitään aukeamisia tai lyhenemisiä vielä tässä vaiheessa, kiitos!

Dealle tätäkin kautta onnittelut. Ehdin jo kirjoitella enemmän tuonne syysäippien puolelle =)

Tilla, sulla alkaa lähtölaskenta pikkuhiljaa häämöttämään =) Ihanaa, täällä ollaan hengessä mukana.

Kauris, kaikki peukut ovat pystyssä puolestasi! Toivottavasti pääset pian tällepuolelle.

Missähän Dooris mahtaa luurata? Ei ole näkynyt pitkään aikaan..

Siinä paha missä mainitaan, tässähän minä!
Olen käynyt juttuja lukemassa, mutten ole kommentoinut. Nyt on jäänyt muutama päivä väliin, joten pitänee kaivaa edellinen ketju esiin. Dea ilmeisesti on synnyttänyt ja haluan myös sen lukea!

Nyt on mulla viikkoja 22+6 ja ruoka on alkanut maistumaan aivan mielettömän hyvälle! Voisin syödä vaikka puoli sikaa, eikä tunnu missään....

Milloin on Tillalla la?

Hei!

Valtavasti onnea Dealle!! Ihanaa kuulla näitä hyviä uutisia:)
Taitaa olla Tilla seuraavana vuorossa...

Tänään kävin ä-polilla, ultrattiin istukan paikka kun oli viimeksi kohdunsuulla. Nyt oli onneksi siirtynyt, ei tarvii siitä enää panikoida. Vauva tällä hetkellä n. 1,3 kg ja kohdunsuu pehmeähkö ja lyhentynyt sentillä eli oli nyt 2 cm. Varmaan ihan ok tässä vaiheessa kun ei siitä mitään kummempia sanonut...

Saikkua sain viikon vaikken edes pyytänyt. Kysyi vaan että millasta työtä teen ja onko supistellut. Sanoin että koko päivän joutuu seisomaan ja iltaisin supistelee, välillä kivuliaastikin. Ei mulla mitenkään sellanen olo ole ollut että saikulle olis pakko päästä mutta en tietty vastaankaan laita kun sellasta tarjotaan. Onhan se paljon helpompi olla kotona kun saa tehdä omaan tahtiin mitä jaksaa.

Hyviä vointeja kaikille!

Sirenia 30+3

Mulla on la 4.10 eli tänään tasan 38 rv:t.

Tänään sain esimakua kunnollisista suppareista (ei tullu ku pari), joutui jo päästään ärräpäitä ja haukkomaan henkeä. Mä olen nimittäin luullut, että ne ureaplasmasta johtuneet supparit oli kipeitä, mutta ei ne ole mitään näihin verrattuna...Nyt nimittäin alkaa hirvittää, mutta miehen kanssa sovittiin, että se käskee antaa mulle kaiken mahdollisen kivunlievityksen ja tippa laitetaan sitten vasempaan käteen, jos laitetaan.

Ilmeisesti Dea on synnyttänyt, pitänee etsiä se vanha ketju, mutta onnea kuitenkin koko perheelle.

Pitänee tuota kultaa infota tästä ketjusta, jos tulee lähtö, niin osaa käydä kirjottamassa kuulumisia.

Terveisin Tilla ja rinsessa rv 38

Heippa!

Mahtavan super suuret onnittelut minunkin puolesta Dealle.
Ison nyytin olet saanut:) Niinhän se oli Miinallakin.
Onnea koko perheelle tosi paljon! Näin näitä ilouutisia saamme aina lukea ja seuraavana ootellaankin sitten kai Tillaa:)

Kaikki hyvin täällä. Sairaslomalla edelleen ja sitten vuosilomalle ja sitten ä-lomalle. Eiköhön tästä hyvä vielä tule. Vauva liikkuu ja potkii hurjan lailla. Poikaa se potkaisi korvaan, kun se kuunteli sitä ja poikahan tietenkin aikoi kostaa sitten myöhemmin:)

Vipe rv 31 (taisi olla)

Heipparallaa!

Viimex oon kirjotellu tämän porukan kanssa joskus kevättalvella tuolla toisella puolella. Muutenkin meni kesä ja alkusyksy silleen että ei kerenny täällä käydä lukemassa ja kirjottamassa juttuja. Mutta täällä sitä taas ollaan ja mukavaa huomata että vanha jengi on koossa nyt tällä puolella.

Rv 31+5 tänään ja tasan viikon oon jo ollu saikulla. Hb:n kanssa oli ongelmia melkein 2kk ja lopulta viime keskiviikkona sitten neuvolan lääkäri sano että kun ei lääkkeetkään auta niin vaihtoehtona on enää kotiin lepoon jääminen loppu ajax. La on 18.11. eli pari kuukautta tässä pitäis nyt kotona tekemistä keksiä. Kesäloman aikana pyykkäsin ja silitin vauvelin vaatekaapin kuntoon ja laittelin kaikki vauvan tavarat muutenkin paikoilleen eli ei tässä ole enää sellastakaan touhuttavaa. Pitää nyt vaan lukea kaikki sellaset tiiliskivikirjat joiden lukemiseen ei oo koskaan aikasemmin ollu aikaa ja yrittää ulkoilla mahollisimman paljon.

Vauva on hirveen vilkas ja kun se oikein innostuu mylläämään mahassa niin mie heilun mukana. Koko maha heittää puolelta toiselle kun neiti (ilmeisesti) alkaa jytistämään.

Kirjottelemisiin!

Dealle iso onnitteluhali : )

Kiitos miinalle kannustuksesta, toivotaan parasta ; )
Kaipuu tälle puolelle on kova ja jos edes kolmannen kerran saisin täällä olla loppunasti.

Nyt on sitten nt-ultra käyty, ja kaikki hyvin. En kuitenkaan taida ihan vielä kertoa ihmisille raskaudestani. Josko seuraavan neuvolakäynnin jälkeen kertoisi, jos silloin on vielä kaikki hyvin. No, kerron sitten kun uskallan alkaa odottamaan sitä vauvaa ihan oikeasti.

T: rv 12+3

Hei!

KIITOS kaikille minua ja vauvaa muistaneille!

Tästä ketjusta on ollut minulle paljon tukea sillä eivät muut ymmärrä mitä on odottaa vauvaa sydän syrjällään km:n jälkeen.Joka päivä vaan mietin että tänäänkö alkaa vuoto tai lapsivedet menee.

Luin lehdestä Eve Hietamiehen haastattelusta, että hän oli ruvennut syömään sinkkitabletteja ja silloin raskaus ensimmäistä kertaa jatkui. Minäkin lisäsin tässä raskaudessa vitamiinien syömistä varmaan yli kaikkien neuvola ym. suositusten. Tutkimusten mukaan esim. C-vitamiinilisä vahvistaa sikiökalvoja. Ei noista vitamiineistä ilmeisesti haittaakaan ollut kun terve tyttö syntyi.

Nyt on netissä surffaaminen jäänyt vähän vähenmmälle kun terveydenhoitaja sanoi etten saisi istua :-( Pitää vaan makoilla tässä vauvan hoidon lomassa ja odottaa että välilihahaava paranee.

Terveiset kaikille ja onnea loppuodotukseen! Plussaonnea plussaa odottaville!

T. Dea + vaavi (huomenna 2 viikkoa)

Nyt on meidän perheessä lähtö lähellä. Keskiviikkoaamuna alkoi limatulpan irtoaminen ja pari tuntia sitten säännölliset kivuliaat supistukset.

Harmina on sitkeä flunssa ja yskä, hengittäminen on vaikeaa, mutta jospa niillä siellä sairaalassa olisi keinoja helpottaa sitäkin.

Nyt taidan ruveta herättelemään miestä, josko se jaksaisi lähteä ajamaan...Raukka on ihan onneton, jos joutuu keskellä ytä heräämään.

Tilla ja vauva rv 39+3

Mä ihmettelinkin,e ttä kuka kumma on klo 4 yöllä käynyt kirjoittamassa :) Tillalla onkin jännät paikat. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin.

Mä kävin keskiviikkona toisessa ultrassa. Pikkukaverilla sydän sykki komeasti ja rv:ksi varmistui silloin 9+0 eli tänään olisi 9+2. Ihana helpotus oli kyllä, vaikka eihän tässä vieläkään mitään ole täysin varmaa. Maanantaina on eka neuvola.

Heippa!

Mitäkähän sille Tillalle kuuluu? Toivottavasti pian saamme kuulla!

Mites Miinalla lapsenhoito sujuu? Miten yöt menee?
Vielä pitäisi 2 kuukautta odotella, että pääsisi samaan onnelliseen tilanteeseen:)

Minulla kaikki ihan ok. Saikulla ollaan loppuun asti. 22.10 alkaa äippälomalle eli sillä rataa. Uutena ongelmana on tullut peräpukamat. Voi video, kun ne on ikäviä. Nyt olen huuhdellut joka pisunkin jälkeen alapäätä ja siten saanut pahimmat kirvelyt laimennettua. Onko kellään hyviä vinkkejä asian tiimoilta?

hei kaikki.
täällä väki vähentyy kun lapsia syntyy..aivan ihanaa:)
mulla menossa rv 16+4 ja torstaina ois kauan odotettu neuvola jossa toivottavasti kuullaan,että kaikki on hyvin. kyllä sen keskenmenon kokeneena joutuu ihan koko ajan jännittään, että onkohan kaikki sittenkään hyvin? edellisestä ultrasta on nyt jo 4viikkoa joten tässä välissähän on saattanut käydä mitä vaan. vaikka eilen kyllä olin tuntevinani pieniä potkuja? mut tiedä niistä nyt sit, että oliko niitä oikeasti.
niin peräpukamien hoitoon mulla ei ole mtään sanottavaa,mutta niiden ehkäisemiseksi kannataa syödä paljon kuituja ja hyviä rasvoja kuten öljyä. sitten ruokakin kulkee nopeammin suolistossa. hassua tuo ummetus, minulla kun on normaalsiti maha aina kovalla niin nyt raskausaikana on ruuansulatus toiminut hyvinkin liukkaasti ja ihanteellisesti. ainakin toistaiseksi.
mukavaa viikkoa kaikille.

Moi kaikki!

Onkohan Tilla jo synnyttänyt????? Kuten sanottu, toivottavasti synnytys on mennyt hyvin. Ehkä saadaan uutisia muutaman päivän kuluttua!

Täällä edetään vauvan elämää. Vauva herää yöllä 3,5 tunnin välein. Olen päivällä sitten yrittänyt vähän nukkuakin, mutta kiirettä pitää kun vaippaa vaihtaa, syöttää, pesee pyykkiä ynnä muuta. Mutta vaavi on tietysti tosi suloinen niinkuin jokainen lapsi on omien vanhempien mielestä.

Onnea loppuraskauksiin kaikille pikku- ja isomasuille!

T. Dea ja vaavi

Moikkeliskoikkelis tytsyt =)
Meillä täällä vietellään vauvan tuoksuista arkea =) Olen todellakin nauttinut jokaikisestä sekunnista. Vauva syö ja nukkuu ympärivuorokautisesti 2-4 tunnin sykleissä joten pidempiä unia en minäkään pääse nukkumaan. Ihmettelen suuresti miten ei väsytä vaikka unet ovatkin pätkissä.
Vipelle, apteekista löytyy scheriproct neo nimistä lääkettä (reseptivapaa) sitä on saatavana voiteena ja suppoina. Itse käytin sellaisen kombi pakkauksen synnytyksen jälkeen (synnytyin itselleni siinä samassa ne saamarin pukamat) ja parissa päivässä oireet katosivat kokonaan! =) Eli kombi sisältää sekä salvan että supot. Suosittelen lämpimästi.

Millalle tsemppiä ultraan. Vielä on tuoreessa muistissa se suunnaton jännitys/pelko aina ennen ultraa..ja se helpotuksen tunne kun kaikki olikin hyvin. Ja näin varmasti sinullakin =)

Tuntuu hassulta, kun varasin tänään ajan jälkitarkastukseen ja samalla kuparikierukan laittoon. Niin se aika kiitää tuulispäänä, vasta harmittelin koska olin syönyt pillereitä montavuotta ja keskenmenon kautta tätä onnistunutta tärppiä odoteltiin. Nyt on siis jälleen ajankohtaista miettiä ehkäisyä. Tällaista se sitten on =)

Tsemppiä ja tarrasukkia edelleen kaikille. Jään myös odottelemaan Tillan kuulumisia _ö//

Yhteistyössä