Ex haluaa mut takaisin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Juuri kun olen onnellinen uuden miehen kanssa, siis juuri siinä alkuhuumassa, niin ex alkaa piirittää uudestaan. Onko teille käynyt näin? Hän sanoo, että ymmärsi vasta nyt, kun mulla on jo uusi, kuinka paljon rakastaa minua ja haluaa antaa mulle sittenkin sen kaiken, mistä joskus puhuttiin..

Olen ihan rikki, tuntuu että mua revitään kahteen suuntaan, enkä osaa enää edes ajatella kunnolla.

Mulla tulee mieleen että exäs tullu mustasukkaseksi kun sulla uusi onnellinen suhde. Jospa sillä on vaan tarkoitus saada sut pois sen uuden luota kun ei kestä katella sua toisen kanssa vaikkei itsekkään sua haluaisi takaisin...

Ex ei oo päässy susta yli. Ei se olis sen parempi sulle kun mitä ennenkään jos nyt hyppäisitkin sen kanssa takasin, usko pois. Se on vaan mustasukkanen, joka on ihan luonnollinen tunne hänen puoleltansa. Hän ymmärtää eron lopullisuuden vasta nyt nähdessäsi sinut uuden kanssa. Se ei kuitenkaan muuta sitä, kuka hän ihmisenä on. Jos suhteenne ei ennen toiminut, ei se toimisi nytkään.

Päästä irti ja käske hänen tehdä samoin. Te päätitte erota, siihen oli varmasti syynsä. Keskity uuteen onneesi!

unohda ex ja keskity uuteen mieheen, ex tuskin on muuttunut (mikä nyt olikin eron syy)
epäilen,että haluaa vain tuhota sinun nykyisen liiton.
mun ex roikku perässä peräti 5v. ennen kuin tajusi päästää irti :| ja vieläkin joskus toki todella harvoin tulee viestejä ja jos näkee mut baarissa, tulee kyllä leperteleen ja sössöttään, ex oli meillä se kuka jätti ja otin kerran takas ja sit jätin itse....mutta enää en haikaile hänen perään!
meille vain sattui ja tapahtui kaiken näköstä kun olimme yhdessä ja osa aika traagistakin oli :'(
mutta sitä tikulla silmään, joka menneitä muistelee....

Eksä heräsi ku sä olitkin vielä kuranttia markkinatavaraa. Olisi arvostanut silloin kun olitte yhdessä. Jos sä olet onnellinen nyksän kanssa ni sano eksälle et juna meni jo.

Niinpä, mitään takeita siitä että ex olisi muuttunu, ei ole. Hän ei eromme aikaan antanut mitään järkevää selitystä millekään, mutta nyt hän on viime perjantaina ja tänään käynyt (puhelimessa) läpi kaiken, kertonut kaiken... ja esittää mulle kysymyksiä mihin en osaa vastata.

Mä olen onnellinen nyt, mutta samaan aikaan exän paha mieli tekee pahaa, on niin kuin pois minun onnestani.

Sekin kävi mielessä, että hän haluaa omistaa minut, pitää musta kiinni vaikka aikaa on jo mennyt reilun puoli vuotta, ylikin...

Olen profeetta baba Ahmed Sheriff, toivotan teidät kaikki minun maailmaani ja temppeli ratkaisu Haluan vakuuttaa teille, että mitä niin ikinä yhteyttä minuun tulee tapahtumaan sinulle valtuudet esi-isiemme. Haluan kertoa, että olen täällä auttaa sinua mitään ongelmia saatat olla edessään, olen ollut alalla auttaa ihmisiä yli 55 vuotta nyt, haluan kertoa, että olen auttanut selvittämään yli 7000 kansojen ongelmia eri maissa ja ne eivät ole koskaan lopettaneet minua kiittämään minua hyvää työtä olen tehnyt niitä minun hyvää työtä on levinnyt niin monet maat miksi koska he ovat nähneet minun hyvää työtä ja he auttoivat minua levitä se puolilta koko maailma. Haluan kertoa, että tällä hetkellä minuun otetaan yhteyttä vain harkita kaikki ongelmat ratkaistu, koska tiedän, että kun aloitan teidän oikeinkirjoituksen työtä aiot todistaa koko maailma tässä on minun sähköpostiosoite minuun yhteyttä sen kanssa ((templesolutions @ yahoo.com). Oletko läpi jokin näistä ongelmista,

Tarvitseeko sinun ex takaisin Erittäin nopea

DON HALUAT rakastaja rakastaa sinua enemmän kuin koskaan kuten ennen

Oletko kärsivät KAUAN SAIRAUS

OLETKO taloudellisissa vaikeuksissa

Pyritkö hyvää työtä

DO haluat tulla talon omistaja

Etsitkö ENSILUOKKAISUUS GRADE

SINÄ halua tulla ulos ensimmäisinä tentit

OLETKO tähti ja haluat olla niin suosittu koko maailmalle

HALUATKO olla rikas

Haluatko BUSINESS pitää liikkua

Onko sinulla YRITYS MINKÄÄNLAISTA ja haluat lisätä sitä mukaa

Haluatko puoliso kulkemaan sinun WORLD

Oletko edessään MITÄÄN avio-ongelmia

OLETKO vaikeuksia tulla raskaaksi miehesi

Onko sinulla keskenmenoja TAHANSA otat

DO haluat kilpailla KAIKISSA arpapelin

Oletko edessään vaikeuksia

OLETKO uhattu joku

DO haluat olla onnistunut millään asia mitä asettaa kädet

Poikasi tai tyttäresi oudosti

Oletko edessään WITCH CRAFT manipulointia

HALUATKO CAST VAHVA rakkauden loitsu teidän tyttö tai poika ystävä

Onko sinulla mitään tekemistä normaalista poikkeavan

TARVITSET taikavoimia tehdä mitään asia, jonka haluat

Oletko on vaikea valita elämänkumppani

Haluatko vanhempia ylpeä sinusta

TARVITSET SUOJAIMET SPELL

Onko sinulla epäonnistumisen ja pettymyksen mitään YOU DO. (ECT)

Jos sinulla on edessään jokin näistä ongelmista kaikki sinun tarvitsee vain tehdä, on ottaa yhteyttä sähköpostitse (templesolutions@yahoo.com) ja se on kahva täydellä voimalla ja minun oraakkeli ja esi viereeni haluan sinut todistamaan aivan sama miten muut ihmiset tekivät, että olen auttanut. Älä kuole kipua ja hiljaisuus sähköpostitse minulle niin, että ongelmat voidaan ratkaista luokseni täysin speed.I haluavat toivottaa teidät jälleen loitsuni temple.If sinulla on ongelma, että haluat minun apua vain sähköpostia minulle ja heti se voidaan ratkaista. Tässä on minun sähköpostiosoite ((templesolutions@yahoo.com)

Yhteistyössä