Ex-hääkuvat-ei lapsia

  • Viestiketjun aloittaja Möhkö
  • Ensimmäinen viesti
Möhkö
Eli mitä pitäs tehdä miehen isolle hääkuvalle, siis edellisestä liitosta kun heillä ei yhteisiä lapsia, eivätkä muutenkaan enää tekemisissä?
Jos heillä olisi yhteisiä lapsia, itsekin haluaisin sen säilyttää lapsia varten, mutta onko ko taululla muuta merkitystä, kuin että on maksanut maltaita?
Edessä muutto huomattavasti pienempään asuntoon ja kaikki ylimääräinen olisi kiva hävittää..
Miehen kans pitää sit jutella, mutta olis kiva kuulla muidenkin mielipiteitä =)
 
ei kuulu
seinälle enää.Ei sitä hävittää tarvi,mutta voi varastoida.Minä en ainakaankattelisi muuta kuin omaa hääkuvaa nykyisen kanssa.Kysäiset vielä mieheltäs mihin se varastoidaan.Mautonta se on jos kuva olis seinällä.
 
Möhkö
Ei se kuva ole enää seinällä, vaan varastossa. Eikä sen olemassaolo varsinaisesti minua häiritse muutenkuin, että vie varastotilaa.
Mies kyllä remontin aikana sanoi (kun taulu oli tiellä, ja kysyin että hävitetäänkö) että jos lapset haluaa joskus tutkia menneisyyttä..
Siihen minä repesin, siis ratkesin nauramaan, että tuskin meidän omilla lapsilla on niin intoa siihen isoon tauluun, ja onhan niitä muita/pienempiäkin kuvia. Ja tuskin sen enempää kiinnostu onkaan.
Voi olla että mieskin on muuttanut mieltään niistä ajoista..
Ihan hauska juttu
:LOL:
 
mie vain
mä en sitä säilyttäis..se olis aina muistona miehelle entisestä.
ja ei mun miehenikään tertte kattoo mun eksien kuvia koska kaikki ollaan heitetty menemään ja elämme uutta elämää nyt.
 
Mä ehdottaisin, että mies käärisi sen papereihin ja veisi varastoon talteen. Itse en haluasi pidellä näkösällä, mutta miksi heittää poiskaan, se on pala elettyä elämää, elämää joka on muokannut meitä ja tehnyt sellaisiksi kuin olemme. Itse en kannata muistojen poisheittämistä, ne ovat osa meitä vaikka joskus kipeitäkin.
 

Yhteistyössä