EX ei suostu kertomaan....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäihmettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitäihmettä

Vieras
miten tapaaminen lapsen kanssa mennyt. en ole vaatinut mitään minuutti aikataulu kertomusta vaan ihan normaalisti esittänyt kysymyksen että, miten teillä meni ja mitä aatu teki sielä (kun olivat kyläilemässä paikassa jossa ei ollut poika aikoihin ollut)? tähän saan vastaukseksi kiroilua ja "mitä vittua sä siinä kyselet?" lapsi ei vielä itse osaa kertoa, koska on alle 2 vuotta.

mikä ihme sillä äijällä on kun on niin vaikea kertoa että esim: "hyvin meni, aatu leikki ja katseli kirjoja, ei edes pahemmin kiukunnut" hän ei anna mitään infoa mistään.

ja poika kun hoki "mummi, mummi" niin kysyin että oliko mummikin sielä niin tähänkin sain vastaukseksi runsaan määrän vittua, perkelettä ja muuta ihanuutta + huutoa...

salaileeko mies jotain vai mättääkö jokin, kun hänen on vaikea kertoa tapaamisista....

fiksu mummi käyttäisi "tilaisuutta hyväkseen" ja menisi käymään siellä jos tietäisi että lapsenlapsi on menossa tädilleen kylään. Pojalle oli varmaan iso ja tärkeä asia nähdä mummia, siksikö sitä sitten hokee? :)
mutta siis: soittaisin kuitenkin ja kysyisin, onhan luonnollista että äiti haluaa tietää mitä noin pieni lapsi on tehnyt viikonlopun aikan kun isäkään ei kerran kerro, senkin kertoisin, niin eivät ihmettelisi.

ex kuitenkin sanoi että mummi ei ollut sielä, mitä vittua kyselet. kun soitin ex hän sanoi että vittu mä en vittu jaksa kuunnella sun kysymyksiä, mee vittu nukkumaan, enkö mä tehnyt asiat sulle vitun ihan vitun selväksi ja luuri korvaan...:(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ex kuitenkin sanoi että mummi ei ollut sielä, mitä vittua kyselet. kun soitin ex hän sanoi että vittu mä en vittu jaksa kuunnella sun kysymyksiä, mee vittu nukkumaan, enkö mä tehnyt asiat sulle vitun ihan vitun selväksi ja luuri korvaan...:(

Minkäs ikäinen poikanen tämä ex on? :o

meillä on tapaamiset menossa muutenkin oikeuteen...
mummolle voisin huomenna soittaa ja pyytää vaikka kylään...mummua näkee ehkä kerran 1-2kk, itselläni ei olisi sitä mitään vastaan että näkisi useammin, mutta itse ihmisestähän se on kiinni.

niin ja tuo puhelu siis päättyi sanoihin "enkö mä tehnyt asiat sulleihan vitun selväksi vitun äpärä"...tämä loukkaa mua. mies on narsku, sen tiedän.

Narkomaani?Onko ihan turvallista antaa lapsi pelkästään hänen hoitoonsa vai onko silloin kun lapsi on hänellä niin siskonsa luona tms? Lapselliselta ja vihamieliseltä kuulostaa! Onko varma, että lapsi on turvassa jos jostain syystä kilahtaa tuo mies?

Tarkotti varmaan narsistia... On kyllä älyttömän lapsellinen isä sun lapsella. Parempi varmaan oliski, ettet kysele mitään jos ei ole tapahtunut mitään oleellista lapselle.

Eihän tommoset tapaamiset toimi ollenkaan, jos sinulle ei kerrota, mitä on tapahtunut. Miten voit luottaa, että kaikki on hyvin, jos "mies" salailee sinulta asioita ja huutaa sinulle? Onko mies oikea ihminen vahtimaan lasta, jos hän ei osaa kuin kirota ja huutaa? :/ :/ Ikävä mies, kerta kaikkiaan. Älä suostu.

Yhteistyössä