ex-anoppi jäi lauteeseen kiinni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneksi olen lähihoitaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneksi olen lähihoitaja

Vieras
Oltiin tänään mummolassa saunomassa lasten kanssa. Mentiin sitten saunasta suihkun puolelle lasten kanssa ja anoppi (ex) jäi vielä löylyä ottamaan.. on kova löylyihminen, ja me ei ihan niin kovaa kyytiä kestetä lasten kanssa.
Noin viiden minuutin kuluuttua alko huuto saunasta ja kovaääninen kiroilu, ihmettelin mikä on ja menin katsomaan. Anoppi ei saanut takapuoltaan ylös lauteesta, huusi tuskasta ja kiroili kuin merinmies. Mun oli pakko auttaa ja tunkea pääni anopin haaroihin. Kävi heti ilmi että häpyhuulihan se oli jäänyt lauteen rakoon puristuksiin. Ei auttanut kun vetää vaikka tuskallistahan se oli, itselleni myös ihan henkisesti.
Onneksi koulutukseni ansiosta intiimialueen pelastaminen ei tullut tämän suurempana järkytyksenä.. Sinne jäi ex-anoppi kylmä hernemaissipaprikapussi tussussaan, kun me lähdettiin kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja onneksi olen lähihoitaja:
Ei auttanut kun vetää vaikka tuskallistahan se oli, itselleni myös ihan henkisesti.
Onneksi koulutukseni ansiosta intiimialueen pelastaminen ei tullut tämän suurempana järkytyksenä.

Voi luoja, kiitos, sain viikon naurut :D :D :D

Onneksi Sinulla AP ei siellä anopin haarojen välissä seikkailessa jäänyt nenänpää lauteitten väliin...Siinäpä olisikin ollut vallan näky: punakka, huutava(ex)anoppi...pyllistelevä, happea haukkova miniä...ja lapset kauhusta tutisten oven raossa...
Olisi ollut psykologilla töitä. Moista traumaa saisi vatvoa viikkotolkulla!
Ja kaikki tämä (ex)-anopin häpyhuulen takia.
Tarinan opetus: lerputtavat huulet kannattaa saunaan mennessä teipata.Kannattaa kuitenkin huolehtia, että teippi on kuumuudeen kestävää ja kyykkyvatkausta ajatellen vesiliukoista.
Suihkusta kuuluu ulinaa. On varmaan se pieni, karvainen pipomies ronkkimassa suihkukaivoa.
Joo.
Hyvää yötä. Päätän raportoinnin täältä Amsterdamista tähän.