EWI vaikuttaa nykyään feissarimokissa, onkohan ihan ite lähettäny tän??? 10 lapsen äiti :DDD sallikaa mun nauraa ;D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eihelvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kommenteissa: "Öööö. Eikös tämä ole sen kaksplussan keskusteluissa esiintyvä Lunatic? Tyylistä tunnistaa. Tiedoksi vaan feissarimokille, että kyseessä ei ole ns. luonnollinen henkilö, vaan jonkun miehen/naisen mielikuvituksen villi tuote, jonka persoonaa on jo jopa vuosia kehitelty… Hieno harrastus jollain. ;D" lunatic :D :D :D

[QUOTE="voi elämä";23199031]siis mitä?! eihän tämä henkilö voi olla todellinen, eihän![/QUOTE]

No eihän se olekaan. Et ole tainnut seurata palstaa hirveän pitkään, jos Ewi on mennyt ohi :D Se on jonkun palstalaisen alter ego, huumorilla siis.

Tosin Ewi ei ole palstaillut enää aikoihin, mutta Facebookissa sillä on oma profiili.

mä en usko, että ewi/taru on provo. oon seurannut sitä tosi pitkään. kenelläkään ei voi olla vuosikausia aikaa päivittäin provota ja olisi jäänyt taatusti kiinni jostain epäloogisuudesta asioissaan, mutta ei ole.

mä en usko, että ewi/taru on provo. oon seurannut sitä tosi pitkään. kenelläkään ei voi olla vuosikausia aikaa päivittäin provota ja olisi jäänyt taatusti kiinni jostain epäloogisuudesta asioissaan, mutta ei ole.

Mä olen kirjoitellut sen kanssa mesessä ja joitain epäloogisuuksia on esiintynyt. Esimerkiksi asuinpaikkaan liittyen. Siitä on jo niin paljon aikaa, etten tarkkaan muista mitä siitä juteltiin, mutta 100% varma olen että tyyppi ei ole aito.

Ewi on näköjään myös hakemassa eduskuntaan! ;)

http://www.facebook.com/search.php?q=Taru%20Pamela&init=quick&tas=0.005926000426383249&ref=ts#!/pages/Taru-Pamela-Edus-Kuntaan/154726151242828

kommenteissa: "Öööö. Eikös tämä ole sen kaksplussan keskusteluissa esiintyvä Lunatic? Tyylistä tunnistaa. Tiedoksi vaan feissarimokille, että kyseessä ei ole ns. luonnollinen henkilö, vaan jonkun miehen/naisen mielikuvituksen villi tuote, jonka persoonaa on jo jopa vuosia kehitelty… Hieno harrastus jollain. ;D" lunatic :D :D :D

???? Mitä tämä tarkotti, vähän meni ohi nyt?

Yhteistyössä