Eve Hietamiehen Yösyöttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Onko kukaan lukenut ja jos on, mitä on tykännyt? Harkitsen tässä, että kannattaako varata opus kirjastosta tai ostaa.

http://www.otava.fi/kirjat/kotimainen/2010/fi_FI/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
luin 2 illassa kirjan kannesta kanteen. Todella hyvä =D

Sama homma! Suosittelen kyllä kirjaa todella. Kirjan myötä löysin sisäisen lukijani taas, en ole n. 10v. lukenut yhtään kirjaa ja nyt luen joka päivä.

Wow! Tässä nyt eletään vapun jälkeen tunnelmissa: Voi mie haluaisin taas viettää vähän aikaa Antin ja Paavon elämässä. Sitte varmaan Tarhapäivässä tapaan heidät uudestaan. Hyvin kirjoitettu, hyvin oivallettu, hyvin ollaan todellisuudessa, hyvin kuvataan elämän ainutkertaisuus, rajuus, haavoittuvuus ja herkkyys, yhden hiuskarvan varassa lujasti ja antaumuksella, mutta syvimmän rakkauden keskellä oman jaksamisen äärirajoilla.

Mua hämmentää tuo kuvaus "kevyttä luettavaa", mihin tällä viitataan? Siis onhan se tekstinä helppoa, huumoriakin on mukana roimasti, mutta aihe on pohjimmiltaan kuitenkin aika riipivä eikä mulla ainakaan ollut siellä naurunhörähdysten välissä yhtään kevyt olo. Lapsivuodepsykoosi, yksinäisyys, itsemurhayritys, väkivalta, toisen vanhemman menettäminen, pelko, sairaus, ahdistus, avuttomuus, riittämättömyys, suru, viha, pettymys... siis toki kaiken valoisan joukossa. Selviytymistarinahan se on, siinä mielessä positiivinen, mutta "kevyt" ei ollut eka itselle mieleen juolahtanut sana :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kevyttä?;26185465:
Mua hämmentää tuo kuvaus "kevyttä luettavaa", mihin tällä viitataan? Siis onhan se tekstinä helppoa, huumoriakin on mukana roimasti, mutta aihe on pohjimmiltaan kuitenkin aika riipivä eikä mulla ainakaan ollut siellä naurunhörähdysten välissä yhtään kevyt olo. Lapsivuodepsykoosi, yksinäisyys, itsemurhayritys, väkivalta, toisen vanhemman menettäminen, pelko, sairaus, ahdistus, avuttomuus, riittämättömyys, suru, viha, pettymys... siis toki kaiken valoisan joukossa. Selviytymistarinahan se on, siinä mielessä positiivinen, mutta "kevyt" ei ollut eka itselle mieleen juolahtanut sana :D

Lisättäköön, että tykkäsin kirjasta tosi paljon. Vaikka se ei minusta "kevyt" ollutkaan. Luin kahdessa illassa.

Yhteistyössä