V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Auttaa kuulemma ahdistukseen. Näyttää mun mielestä vain typerältä ja näin hoitoalan ihmisenä voi sanoa, että en kyllä jaksaisi hengitellä tuollaisen läpi huvikseni. Mua ahdistaa nuo maskit ja ottaa hengityksen päälle.Miksi tuo maski?
Kopiohan se on ja huono sellanenTykkään tästä Ruotsin kappaleesta, ainoita jota voisin muutenkin kuunnella.
Ja vielä laulaa sen läpiAuttaa kuulemma ahdistukseen. Näyttää mun mielestä vain typerältä ja näin hoitoalan ihmisenä voi sanoa, että en kyllä jaksaisi hengitellä tuollaisen läpi huvikseni. Mua ahdistaa nuo maskit ja ottaa hengityksen päälle.
Liettuan Liisa ihmemaan metallimies?
Ei mitään kukaan oo mokannu, joku on vaan ikävä ihminen…Mitä Linda muka mokas?
Mä en odota mitään, mut ilahdun totisesti, jos näin käy.Meidän ois viisaampi voittaa tää![]()
Tin manTarkoitat varmaan Ihmemaa Ozia etkä Liisaa ihmemaassa, siinä on se peltimies. Se tuli itsellekin mieleen...
Lopeta nyt hyvä ihminen joTäytyy toivoa että katsojat eivät huomanneet Lindan töppäystä. Täällä ei ainakaan kuin muutama tuntunut huomaavan.