V
vierailija
Vieras
Tuolla on euroviisujenseuranta-tsätti https://chat.yle.fi/viisufinaali
Tosi huono tsätti. Jumitti koko ajan. Typeriä kommentteja. Juontajatkin kettuili koko ajan..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuolla on euroviisujenseuranta-tsätti https://chat.yle.fi/viisufinaali
Tämä on keskustelupalsta, jossa keskustellaan ohjelmasta ja sen esityksistä. Jos mielipiteet eivät kiinnosta, et taida olla ihan oikeassa paikassa.
Jos voitto tulee joko Suomeen tai Ukrainaan, niin tietysti olen. Mutta kahden äänestysmaan jälkeen ei siltä näytä. Mutta provosoidu sä vaan mun nimimerkistä ;D
Mitä väliä esiintyjän ulkonäöllä on? Olet kiusaaja.Ai isopylluinen miesoletettu falsetissa kerää tänä vuonna potin,
Tämä pistesysteemi on kyllä tyhmä, kun puolet äänistä tulee näistä tuomaristoäänistä. Suomessakin nämä tuomarit olivat ainakin minulle ihan tuntemattomia tyyppiejä. Jos pieni piiri päättää, että joku suuren yleisön ennakkosuosikki ei voita, se ei sitten myöskään voita.
Tämä pistesysteemi on kyllä tyhmä, kun puolet äänistä tulee näistä tuomaristoäänistä. Suomessakin nämä tuomarit olivat ainakin minulle ihan tuntemattomia tyyppiejä. Jos pieni piiri päättää, että joku suuren yleisön ennakkosuosikki ei voita, se ei sitten myöskään voita.
Raadeissa on muutamia ihmisiä, Suomessa muistaakseni noin 5. Aivan liian suuri valta pienillä raadeilla, joissa on paljon myös ihmisiä jotka eivät ole edes mitään musiikin ammattilaisia.
Mitä naurattavaa noisss on?EI voi kun nauraa näille pisteille ;D Sveitsi, Ranska, Malta ;DDDDD Ruotsi nyt 10 pojoa Suomen edellä DDD
Mitkä Borat-hahmot?Islannin borat-hahmot noin korkealla??
Kyllä siltä näyttää, että nousee ainakin Suomen yläpuolelle. Ei vain tajua..
No ethän sä ole ihan aivoton
Aika huonolta nyt kyllä näyttää Suomen kannalta.. Näillä "asiantuntijoilla" helvetin huono musamaku.
Sä selvästi olet.
Englanti ainoana nollilla? Vaarana tippua karsintoihin, ei oo tainnut ennen tapahtua.
Jotenkin tämä on aika nähty. Ei ole raatisysteemi kiva. Naapureita suositaan.
No nih. No toivottavasti edes Ranska voittaa eikä tuo Itävalta. En tiedä mikä siinä tökkii, mutta jotenkin se on ahdistava biisi. Ranskan esityksessä oli sentään sellaista reipasta je regrette nieun -henkeä.
Niin, Silvennoinen sanoikin, että raatien äänet ovat juuri sen takia, ettei annettaisi naapuripisteitä, mutta näyttäisi siltä, että ne raadit ovat puolueellisempia kuin yleisö.
Suomikin antoi Sveitsille pisteet. Mitä ihmettä? Lopettakaa!!
Jos Malta voittas niin en enää viisuja katso.
Ammattilaisraadit pitää ainakin ruotsin biisiä surkeana (kuten se onkin) eli ei ne aivan pihalla ole vaikka ikävän paljon naapureille näyttää ääniä menevänkin.
Ovat varmaan lahjakkaita jne. Mutta entäs viihdyttävyys?
Kamala kuinka pitkään tämä ruotsalainen jaarittelee nuoruusvuosistaan... noloa...
Onni olla nettomaksaja? Olet kyllä typerä. Olisit edes kiitollinen.
Ranskalainen eimustunu puhuun englantia. Ylimielistä sakkia.