Euroviisut 2009 suomen finaali-topiikki!!

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuleenhuutaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ina:
Aivan järkyttävä taso toistaiseksi... :headwall:
Älä muuta virka! :eek:
Toi Passionworkskin vetää niin epävireisesti ettei mitään rajaa! :$
mulla noius niskakarvat pystyyn ku se nainen alko laulamaan!! oikeesti nuotin vierestä niin rankasti!!!
Huh, minä jo luulin että olen ainoa jonka mielestä hän ei ole hyvä laulaja. Miten ihmeessä lähettävät tuon tasoisia laulajia euroviisuehdokkaiksi, eikös euroviisut ole laulukilpailut? Karaokekisoissa tuo voisi ehkä pärjätä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuleenhuutaja:
No jos totta puhutaan, niin noista ei kukaan tuu pärjäämään.. :/
Tyypillistä Finland zero points -tasoa kaikki... :kieh:
waldon esitys muistuttaa aika paljon esim. parin vuoden takaista Romanian esitystä. Mihail Traistraiu ja Tornero. Tulivat 4.

 
Siis tuleeko tässä vielä joku hiton superfinaali?!? Miks näitä pitää venyttää ja vanuttaa niin pirusti aina? Eikö se nyt tässä vois ratketa,että se joka eniten on saanu ääniä ni se lähtee Moskovaan..
 
p
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Minulla nyt on oma lehma ojassa tuon Vinkin kannattamisen puolesta. :wave:
Se oliki ehottomasi paras.
Ja ihan sen puolesta että oli hyvä tarttuva biisi ja live-esiintyminen täys kymppi. Tosi hyvät äänet pojilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuleenhuutaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Ina:
Aivan järkyttävä taso toistaiseksi... :headwall:
Älä muuta virka! :eek:
Toi Passionworkskin vetää niin epävireisesti ettei mitään rajaa! :$
mulla noius niskakarvat pystyyn ku se nainen alko laulamaan!! oikeesti nuotin vierestä niin rankasti!!!
Huh, minä jo luulin että olen ainoa jonka mielestä hän ei ole hyvä laulaja. Miten ihmeessä lähettävät tuon tasoisia laulajia euroviisuehdokkaiksi, eikös euroviisut ole laulukilpailut? Karaokekisoissa tuo voisi ehkä pärjätä.

Mietinki et miten voi livenä noin perseelleen laulaa kun eiks tolla Harrietilla oo kuitenki pidempi laulajahistoria takanaan....

luulis et osais jo.
 

Yhteistyössä