**EUROVIISUT 2007**

Sermbian biisi pärjää, vaikka laulaja on aika kaameen näköinen..joten ei se ulkonäkö ole missään nimessä ratkaisevaa.Joten aivan turhaa Hannankaan kiloja parjataan..ei voittais vaikka olis 50kg.
 
olis kiva tietää
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 11:47 lemontree kirjoitti:
Ai tääl on näin kiva pino =) Mun suosikit on Serbia ja Espanja.Eilen oltiin paikan päällä kattoos semifinaalin kenraaliharkat,tuo Serbia kyllä valloitti todella aina vain lisää paikan päällä kuultuna :)
Kun olit paikanpäällä, niin miltä nuo valot näyttivät noin livenä???Oliko hyvä tunnelma??
 
millipilli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 15:03 miks Ruotti kirjoitti:
Miks ne aina osaa tehdä viisun, siis hyvän biisin??
Ei kyllä Ruotsillakaan aina oo hyviä ollu... mun mielestä siis :D nyt sattuu olemaan Ruotsin edustajana yks mun suosikkibändeistä
 
Hanskin mamma harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:58 säästöpossu kirjoitti:
aika hassua ku nyt tulee eilisen semi-finaali svt:llä ja ku ne puhuu Helsinki areenasta :whistle: :D
en sit tiiä onks siihen joku syy vai jos ne ei vaan tiiä minkä niminen areena oikeasti on.
muistaakseni oli alkujaan helsinki areena mut sit nimettiin sponsorin mukaan....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 15:05 Hanskin mamma harmaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:58 säästöpossu kirjoitti:
aika hassua ku nyt tulee eilisen semi-finaali svt:llä ja ku ne puhuu Helsinki areenasta :whistle: :D
en sit tiiä onks siihen joku syy vai jos ne ei vaan tiiä minkä niminen areena oikeasti on.
muistaakseni oli alkujaan helsinki areena mut sit nimettiin sponsorin mukaan....
ok. kuulostaa vaan nii hassulta :)
 
miks Ruotti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 15:04 millipilli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 15:03 miks Ruotti kirjoitti:
Miks ne aina osaa tehdä viisun, siis hyvän biisin??
Ei kyllä Ruotsillakaan aina oo hyviä ollu... mun mielestä siis :D nyt sattuu olemaan Ruotsin edustajana yks mun suosikkibändeistä
No kuinkahan monta kertaa ovat Suomen päihittäneet??Tai eihän se mitään kerro, jos Suomen päihittää.Mutta oikeesti, taas mahd.voitto Ruotsille ja montako kertaa jo aikaisemmin??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 15:08 miks Ruotti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 15:04 millipilli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 15:03 miks Ruotti kirjoitti:
Miks ne aina osaa tehdä viisun, siis hyvän biisin??
Ei kyllä Ruotsillakaan aina oo hyviä ollu... mun mielestä siis :D nyt sattuu olemaan Ruotsin edustajana yks mun suosikkibändeistä
No kuinkahan monta kertaa ovat Suomen päihittäneet??Tai eihän se mitään kerro, jos Suomen päihittää.Mutta oikeesti, taas mahd.voitto Ruotsille ja montako kertaa jo aikaisemmin??
ja montako kertaa ruotsi on esim. tehnyt biisin jollekin toiselle maalle. Ja usein ruotsi on mukana suunnitelemassa euroviisut vaikka ne ei edes ole ruotsissa, esim valoshow joka on usein ollut euroviisuissa on ollut ruotsalaisten suunnittelema ja tekemä. Nytkin ruotsi teki suomelle tarjouksen jos me haluamme käyttää tää niitten suunnittelema valoshow mutta suomi (YLE) vastasi kiitos ei, pärjäämme itse ;) <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 13:42 olis kiva tietää kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 11:47 lemontree kirjoitti:
Ai tääl on näin kiva pino =) Mun suosikit on Serbia ja Espanja.Eilen oltiin paikan päällä kattoos semifinaalin kenraaliharkat,tuo Serbia kyllä valloitti todella aina vain lisää paikan päällä kuultuna :)
Kun olit paikanpäällä, niin miltä nuo valot näyttivät noin livenä???Oliko hyvä tunnelma??
Joo noi valot olivat todel loistavat,ja me istuttiin ihan lavaa vastapäätä olevassa päädyssä eli todel kaukana mutta valot valaisivat väliin meidän katsomonkin täysin :) Ja nuo taustakuvat oli kyllä loistavat,tai siis ne taustascreenit.Ja tunnelma ei toki lähellekään suorien lähetysten kaltaisia mutta hyvä fiilis ja kyllä sielä parhaimmat saivat kovatkin huudot,Serbia nyt ainakin,samoin Turkki ym..Finaalin kenraalia olisi ollut kiva mennä katsoon,harmi vain kun matka pitkä.
 
Bulgaria Elitsa Todorova & Stoyan Yankoulov: "Voda"

Valko-Venäjä Dmitry Koldun: "Work your magic"

Georgia Sopho Khalvashi: "Visionary dream"

Moldova Natalia Barbu: "Fight"

Serbia Marija Serifovic: "Molitva"

EJT Makedonia Karolina: "Mojot svet - My world"

Unkari Magdi Rúzsa: "Unsubstantial blues"

Slovenia Alenka Gotar: "Cvet z juga"

Turkki Kenan Dogulu: "Shake it up sekerim"

Latvia Bonabarti.lv: "Questa notte"

Tässä jatkoon menijät.
 
mie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:25 lemontree kirjoitti:
Bulgaria Elitsa Todorova & Stoyan Yankoulov: "Voda"

Valko-Venäjä Dmitry Koldun: "Work your magic"

Georgia Sopho Khalvashi: "Visionary dream"

Moldova Natalia Barbu: "Fight"

Serbia Marija Serifovic: "Molitva"

EJT Makedonia Karolina: "Mojot svet - My world"

Unkari Magdi Rúzsa: "Unsubstantial blues"

Slovenia Alenka Gotar: "Cvet z juga"

Turkki Kenan Dogulu: "Shake it up sekerim"

Latvia Bonabarti.lv: "Questa notte"

Tässä jatkoon menijät.
Siis täh! Eikö Islanti pääsy?!
 

Yhteistyössä