**EUROVIISUT 2007**

Onkos tämmöstä pinoo jo laitettu :whistle: B)

Mitkäs maat on teijän suosikkeja (Suomen jälkeen ;) ) ?

Mä tykkään Espanjan ja Valko-Venäjän viisuista!

Minkä ihmeen takia muuten Subilta tulee joka pv monta kertaa Turkin viisu :/ Onks ne ostanu mainosaikaa..<br><br>
 
mun mielestä euroviisujen idea on se, että sä kuulet laulun silloin illalla ja teet siitä johtopäätökset heti... vähän menee musta tyhmäksi, että niitä hehkutetaan kuukausitolkulla etukäteen.. tykkäsin enemmän vanhanaikaisista euroviisuista, vaikka vähän friikki olenkin ja tuleehan ne katottua joka tapauksesa =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:46 säästöpossu kirjoitti:
En tiiä. En ole kuunnellut muita ku suomen ja ruotsin. Mun mielestä on tyhmää kuunnella niitä etukäteen, on jännittävää kuulla ne biisit ekan kerran vasta finaalissa :whistle: :)
kiva et joku on mun kanssa samaa mieltä :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:47 nytkypylly kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:46 säästöpossu kirjoitti:
En tiiä. En ole kuunnellut muita ku suomen ja ruotsin. Mun mielestä on tyhmää kuunnella niitä etukäteen, on jännittävää kuulla ne biisit ekan kerran vasta finaalissa :whistle: :)
kiva et joku on mun kanssa samaa mieltä :D
Mää oon kans samaa mieltä :D
Ja oon kans sitä mieltä, että Pakarisen kappaleessa ei oo särmää...Se go, go, go (tai mikä lie - Pakarisen biisi kuitenkin), on tuhat kertaa tätä viisubiisiä parempi.
 
RISU
ykkönen ehdottomasti Islanti!!!harmi,kun ei päässy finaaliin :( ....nytkin pitää sitä biisiä kuunnella,aivan upea!!!kakkonen ehdottomasti tsekin raspikurkku,toinen hyvä biisi :D ..mahtava myös,muttei mitenkään islannin tasoa ;) :whistle: ..ja sitten kolmanneksi kyproksen biisi,myös todella hyvä,ja menevä :D ....mun kärkikolmikosta vaan ei kukaan päässyt jatkoon :/ :/ :\| ...mut ei se mitään...DC++:ltahan nuo piti kaikki kolme heti hakea :whistle: ;) ;) :snotty: B)
 
olin kauheen pettyny ku ei sveitsi ja tanska päässy.. mut sit se bulgaria! voi elämä!! \|O se pääs ja biisi oli hyvä siihen asti ku akka rupes laulaa.. se pilas sen kokonaan.

Georgia oli iloinen yllätys!

turkin oma.. hmmm... :whistle: :whistle: aika karmee;)

UKRAINA VOITTOON!!!!!!!!!!!

serbia oli loistava mut jotenki se esitys ei sopinu siihen biisiin...<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:34 TaikaWiitta kirjoitti:
Onkos tämmöstä pinoo jo laitettu :whistle: B)

Mitkäs maat on teijän suosikkeja (Suomen jälkeen ;) ) ?

Mä tykkään Espanjan ja Valko-Venäjän viisuista!

Minkä ihmeen takia muuten Subilta tulee joka pv monta kertaa Turkin viisu :/ Onks ne ostanu mainosaikaa..
Juu, Turkki oli tehnyt tosiaan sellasen taktisen vedon että oli ostanut Subilta mainosaikaa omalle biisilleen. :xmas:
 

Yhteistyössä