Euroviisujen finaali

"vieras"
[QUOTE="huh";28490194]No eiku tää on se sössöttävä suomalaislaulaja -mikäsenniminytolikaan.. samaa ikäluokkaa varmaankin.

Sanokaa nyt se nimi. Painii samassa sarjassa kuin Suvas, Koivuniemi ja kumppanit.[/QUOTE]

Siis Marion Rung. Samannäköinen.

Ja tää ruotsin biisi on aivain ka-ma-la.
Kauheaa ujellusta.
 
"vieras"
Ruotsin Robin on hyvä. Kiva ääni äänellä, vaikka myös Sean Caban olisi mielestäni voinut voittaa Melodifestivalin. Mutta on tämä Robin paljon parempi kuin Melodifestivalissa toiseksi tullut Yohio.
Melodifestavaalin äänestys on ihan perseestä kun muutkin maat saa äänestää. Taas olisi Ruotsi antanut ääniä ihan eri tavalla. Yohio olisi voittanut, jos pelkät ruotsalaiset olisi voittanut. Aivan kuten viime vuonna iki-ihana Ranelid olisi voittanut :(
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28490210]Siis Marion Rung. Samannäköinen.

Ja tää ruotsin biisi on aivain ka-ma-la.
Kauheaa ujellusta.[/QUOTE]

Minusta tuo joikumainen kohta on oikeastaan aika kiva, mutta muuten ihan peruskuraa.
 
"vieras"
Miksi niin moni kappale on tällainen lässynläähidas?

TOsiaan, Euroviisuissa kuuluisi olla meininkiä ja överiyttä! Suomi, Saksa, Kreikka ja Romania näyttää hyvin mallia!
 
"vieras"
[QUOTE="Jenis";28490242]Musta tää pustan hipsteri on just hyvä.[/QUOTE]

Kysyin pojalta (17 v) onko tuo sitten semmonen hipsteri. On kuulema, tuo kombo, housut, pipo, lasit ja se, ettei halunnut tuonne :D
 
[QUOTE="katselija";28490216]No olen varmaan epämuodikas, mutta Ruotsin pullaposki ei kyllä mun sängyn viereen tulis lauleskelemaan mikäli minun toiveeni asiassa painaa.[/QUOTE]

Se voi olla, että mulla on myös vähän erinlainen "mies"maku ku muilla :D

Tää Unkari on ihan hirvee. Aluksi aattelin, että tää on hyvä, mut ei se sitte ollukkaa..
 

Yhteistyössä