Euroviisujen finaali

"vieras"
[QUOTE="vieras";28490651]Syvältä tämä pisteiden jako. Pisteet 1 - 7 vilahtaa välillä niin nopeasti että ei ehdi näkemään.[/QUOTE]

Muutenkin jotenkin tuntuu kauheen kiireisiltä, onko niillä show menny yli ajan. Sitä esiintyjää joka sai 12 pistettä näytetään varmaan sekunnin verran.

Tanskahan se voittaa kuten vedonlyöntitoimistot sanoi. En ymmärrä mikä siinä biisissä oli ihmeellistä.
 
"hohhoijaa"
[QUOTE="vieras";28490652]Se oli nolo kappale ja nolo showsuudelma. En tykänny edes esityksestäkään.[/QUOTE]

No en tykänny minäkään. Enkä aikanaan Lordistakaan tykännyt, mutta silti sitä aina toivoo että oma maa pärjäisi...
 
täh
[QUOTE="hohhoijaa";28490646]Voi vitsi ei vedonnu sitten Kristan showsuudelma eurooppalaisiin homoihin ja lesboihin riittävästi...[/QUOTE]

Ei kai kukaan tosissaan uskonut Suomen menestykseen???
 
"vieras"
Kyllä mua suoraan sanottuna vituttaa, miten pisteet menee maiden keskinäisten suhteiden välillä lähinnä ja Suomella oli oikeasti hyvä Euroviisu-biisi tänä vuonna ja silti ollaan hännillä.
 
"hohhoijaa"
Alkuperäinen kirjoittaja täh;28490657:
Ei kai kukaan tosissaan uskonut Suomen menestykseen???
No ei kai kukaan...?

Öö. Mä en tiedä millä perusteella ne pisteet kasaantuu kenellekin. Esimerkiksi nyt en ollenkaan ymmärrä miksi kärkimaissa on vaikkapa Tanska, Kreika, Malta, Venäjä, Norja...

Miksei yhtä hyvin (siis biisin perusteella) Suomikin. Ihan yhtä tyhmä kappale.
 
"vieras"
Ei kai kukaan tosissaan uskonu Kristan pärjäävän? Joka ikinen vuosihan sitä hehkutetaan, että nyt on Suomella ennakkosuosikki ja ollaan kansainvälisesti kiinnostuneita ja ikinä ei pärjätä, sitä yhtä poikkeusta lukuunottamatta.
 
"vieras"
[QUOTE="hohhoijaa";28490672]No ei kai kukaan...?

Öö. Mä en tiedä millä perusteella ne pisteet kasaantuu kenellekin. Esimerkiksi nyt en ollenkaan ymmärrä miksi kärkimaissa on vaikkapa Tanska, Kreika, Malta, Venäjä, Norja...

Miksei yhtä hyvin (siis biisin perusteella) Suomikin. Ihan yhtä tyhmä kappale.[/QUOTE]

Tanska ainakin on ollut ihan oikea ennakkosuosikki. Vedonlyöntitoimistot antanu 70% todennäköisyyden sen voitolle.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28490669]Kyllä mua suoraan sanottuna vituttaa, miten pisteet menee maiden keskinäisten suhteiden välillä lähinnä ja Suomella oli oikeasti hyvä Euroviisu-biisi tänä vuonna ja silti ollaan hännillä.[/QUOTE]

Voihan noita tuloksia tietysti katsoo vähän sillä silmällä, että hännillä on Irlanti ja UK, jotka on saaria eli ei naapurivaltioita, sekä Viro ja Suomi, jotka on vähän yksinäisiä susia kun toisella puolen Skandinavia äänestää toisiaan ja Itäblokin maat äänestää Venäjää.
 
"vieras"
Ei kyllä yhtään hyvältä näytä taaskaan. En todellakaan odottanut Suomen voittavan, mutta ei Suomen toiseksi viimeinen pitäisi olla, moni todella paljon huonompi kappale on saanut pisteitä paljon enemmän kuin Suomi.
 
"vieras"
[QUOTE="dee";28490700]Ei hitsi miten Suomi voi olla noin häntäpäässä? Toivottavasti Norja tai Malta sitten voittaa. Tuo Tanskan ja Ukraina on niin mitäänsanomattomia mikä ihme noissa vetoaa?[/QUOTE]

Suoraan sanottuna kyllä se pusukin saatto viedä niitä ääniä aika paljon.
 

Yhteistyössä