Euroopan natsit kokoontuivat ja riehuivat Tanskassa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :X
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sujui rauhallisesti ja tuhanssien odotettujen sijaan paikalle saapui 150. Kuulostaa siis ihan hyvältä minun mielestä. Ei taida olla natsiliike kovin suosittu enään.

Saksassa kerran oli uusnatsien mielenosoitus ja siitä kohuttiin hirveänä etukäteen ja lopulta itse mielenosoituksessa oli noin 10 nuorta, jotka vain istuivat torilla ilman kylttejä tai mitään ja paikalla oli 100 poliisia :D

[QUOTE="vieras";25988428]Saksassa kerran oli uusnatsien mielenosoitus ja siitä kohuttiin hirveänä etukäteen ja lopulta itse mielenosoituksessa oli noin 10 nuorta, jotka vain istuivat torilla ilman kylttejä tai mitään ja paikalla oli 100 poliisia :D[/QUOTE]

Poliiseja tarvittiin suojelemaan natseja "suvaitsevaisilta" vasemmistolaisilta vastamielenosoittajilta...

[QUOTE="vieras";25988472]Poliiseja tarvittiin suojelemaan natseja "suvaitsevaisilta" vasemmistolaisilta vastamielenosoittajilta...[/QUOTE]

Voipi olla, mutta ei siellä ollut edes niitä. Oli pikkasen naurettavaa touhua

Nää Hesarin jutut menee aina komiikan puolelle kun toimittajat yrittävät asetella sanansa silleen, että lukijalle tulisi käsitys oikeistolaisten riehunnasta, vaikka vassariporukat sitä harmia ja väkivaltaa harjoittavat.

Yhteistyössä