[QUOTE="Ttt";25265557]Kuvitteletko tosiaan, että SINUN kirjoittelusi TÄLLÄ palstalla vaikuttaa lukijoihin siten, että saat porukoillesi enemmän kannatusta? Voi voi.. Kunpa kirjoittaisit jotakin järkevää, mutta kun ei niin ei.. Sinun tyylisi on uhota ja haukkua muita, ratkaisukeskeinen ihminen et ole.
Sinun palvomasi H-a:kin on mukana tekemässä politiikkaa, joten kovin hatarat ovat perusteesi arvostella rankin sanoin kaikkia politiikkoja.
Kysymys, jonka ole tehnyt varmaan aikaisemminkin? Keneen sitten kohdistaisit halveksuntasi ja vihasi, jos asuinmaassasi ei olisi kaikkia niitä ihmisryhmiä, joita täälläkin jatkuvasti haukut?
Veikkaan nimittäin sinun olevan henkilö, joka löytää aina ja aina vaan virheitä ja moitteen syitä muista ihmisistä, et itsestäsi. Omaan sisimpään kurkistaminen ja itsensä henkinen kehittäminen voi tietysti olla pelottavaa, kun on mukavampaa pysyä vanhassa mallissa.[/QUOTE]
Jos mun kirjoittelulla ei ole toivomaani vaikutusta, niin eikä silloin sinun minuun kohdistama hyökkäys ole tarpeetonta?
En minä palvo ketään ihmistä, sinä taidat palvoa poliitikkoja kun luulet muidenkin sitä harrastavan, ja poliitikkoja arvostelen heidän tekojensa mukaan vaikka se ei tunnu sua miellyttävän.
En minä halveksu ja vihaa ketään, mutta arvostelen ihmisiä heidän tekojensa mukaisesti. Sallitko sinä sen muillekin kuin itsellesi? Vastakysymys: Keneen sinä kohdistaisit halveksuntasi ja vihasi jos ei olisi perussuomalaisia?
Kerrotko mitä virheitä sinä löydät itsestäsi?