Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli isänsä raiskaama teini tarttee isänsä hyväksynnän abortille
Näin meillä Euroopan unionissa...
Toivot Unionille enemmän valtaa vaikuttaa jäsenmaihinsa? Kyllä minulle sopii.
Enhän minä niin sanonut.
Minäkin vedän hatusta: sinä haluat kieltää abortit.![]()
Lopulta vauvojen murhaaminen toivottavasti kielletään koko maailmassa.
Ap:lla on kyllä tuo otsikoiden muotoilu hallussa. Kannattaa hakea johonkin lööppilehteen töihin.
EU:ssa tiukennetaan = Espanja haluaa tiukentaa
Eikö Espanja muka kuulu Euroopan unioniin?
Harhaanjohtava otsikko olisi seuraava: EU tiukentaa aborttilainsäädäntöä.
Aivan kuten sanottua, otsikko oli muotoiltu kuten lööppilehdissä. Lue uudestaan mitä MolliMelooni kirjoitti.
Syytön minä siihen olen jos sinä ja MM ette ymmärrä lukemaanne.
Syytön minä siihen olen jos sinä ja MM ette ymmärrä lukemaanne.
Näin meillä Euroopan unionissa...
EU:lla ei ole oikeutta puuttua jäsenmaittensa sisäiseen lainsäädäntöön.
Alkuperäinen kirjoittaja EU-lainsäädäntöä;29924102:Olet käsittänyt lainsäädännön aivan väärin. EU:n lainsäädäntö menee aina kansallisen lainsäädännön edelle jos ne ovat ristiriidassa. Suomenkin uusista laista noin 80% on peräisin EU:lta.
Jos EU päättää kieltää abortit tykkänään on myös Suomessa kiellettävä abortit.
Espanja on Euroopan unioinin jäsenmaa, mutta Espanjasta käsin ei yksin vaikuteta EU-lainsäädäntöön. Jos konservatiivien saama jalansija Euroopan parlamentissa huolettaa, suosittelen käymään vaaliuurnilla sunnuntaina ja vaikuttamaan omalta osalta siihen, millaisia ihmisiä on parlamentissa seuraavat viisi vuotta.
EU:n direktiivit ovat sanamukaisesti lainsäädäntöohjeita ja ne eivät suoraan muuta Suomen lakipykäliä, vaan täällä muokataan ne sopiviksi. Kaikki EU-jäsenmaat eivät säädä täydellisesti yhteensopivia lakeja näiden direktiivien pohjalta. Asetus on se, joka astuu voimaan välittömästi sellaisenaan.
Toisin kuin luullaan, Suomi ei ole mikään EU:n mallioppilas, eikä Suomella ole ollut mikään kiire direktiivien kanssa. EU:sta on myös mahdollista erota, jos tilanne sitä vaatii.
Direktiivit on pakko siirtää kansalliseen lainsäädäntöön. Epädemokraattisessa EU:ssa Eu-parlamentilla ei ole aloiteoikeutta lainsäädännön suhteen.
Suomi on mallioppilas, etenkin jos voidaan kyykyttää kansalaisia.