etten vain turhaan haaveilisi...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sussu

Vieras
Elikkäs mulla on kierto yleensä 34pv.. ja nyt on menkat 5pv myöhässä..oon tehny testin, mutta se näytti negaa, kuitenkin on pikku kutina ja tunne etenkin iltaisin ja unissa, että olisin raskaana. Oonko mä nyt ihan pöpi ja kuvittelen kaiken vai mitä :/? Ajattelin että meen ens vkl terkkarille verikokeisiin, että saisin mielenrauhan tälle asialle.. Kun on jatkuvasti ajatuksissa, että sitten jos olenkin..
Kokemuksia??

Tein testin ite kun kierto oli 35/28-30 ja silloin tuli tosi haaleat 2 viivaa tein vko päästä uuden testin ja se näytti jo selkeät 2 viivaa,älä menetä toivoa viel,peukut pystyssä loppuun asti!!

Kerro sit miten kävi sun testien kans ens viikol ku käyt siel terveyskeskuksesa:) jännityksellä jäämme odottelemaan uutisia!!

tyttö82 ja masumöyrinnän mestari 33+5

No samassa tilanteessa ollaan, menkat on myöhässä noin 4-5 päivää ja testi näytti negaa... Kummallisia vatsakipuja on ollut parina päivänä, sillon kun odottelin vuotoa alkavaksi ja jotain tuhruvuotoa on ollut muutamana päivänä. Kokoajan on sellainen tunne että menkat alkaa ihan just kun vatsaa vääntää. Ei oikein uskaltaisi toivoa herätellä kun takana on yli kaksi vuotta tuloksetonta yritystä... Silti sitä yllättää itsensä miettimästä et entäs jos sittenkin... Että jos olet mielestäsi pöpi niin meitä pöpejä täällä varmaan riittää!!

Yhteistyössä