Oon n.3 vuotiaina pukannu tenavat luisteleen, ja hiihtään, ihan ilman, että tarhasta käskettiin
On se sellaasta, kun ei oo hellaa.Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:Ei ole suksia että voisin lähtee enkä muuten omista luistimiakaan.
Eipä kyllä aina ole aikaakaan tai autoa et voisi viedä luistelemaan tai hiihtämään.
Me käydään luistelemassa ihan vaan siksi kun lapset siitä niin tykkää .Alkuperäinen kirjoittaja heh:Miks käytäs? Koulu on onneks sitä varten
Ens talvelle kannattaa ostaa alesta sukset ja oheistarvikkeet sitten kun halpuu tosi paljon...aika kalliiksi kaikki vermeet tuleekin,varsinkin jos on monta lasta.Alkuperäinen kirjoittaja ???:Ei ole varaa ostaa suksia, siteitä, sauvoja ja monoja. Luistelemassa käydään ja pulkkamäessä.
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Ens talvelle kannattaa ostaa alesta sukset ja oheistarvikkeet sitten kun halpuu tosi paljon...aika kalliiksi kaikki vermeet tuleekin,varsinkin jos on monta lasta.Alkuperäinen kirjoittaja ???:Ei ole varaa ostaa suksia, siteitä, sauvoja ja monoja. Luistelemassa käydään ja pulkkamäessä.
Nyt heitti hieman yli mut eipä tuolla niin väliäAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:On se sellaasta, kun ei oo hellaa.Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:Ei ole suksia että voisin lähtee enkä muuten omista luistimiakaan.
Eipä kyllä aina ole aikaakaan tai autoa et voisi viedä luistelemaan tai hiihtämään.
Ei käydä.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Oon n.3 vuotiaina pukannu tenavat luisteleen, ja hiihtään, ihan ilman, että tarhasta käskettiin
Entäs ne monot? Mulla ei ainakaan ole kristallipalloa, että tietäisin minkä kokoinen jalka on melkein vuoden kuluttua noilla lapsilla.Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Ens talvelle kannattaa ostaa alesta sukset ja oheistarvikkeet sitten kun halpuu tosi paljon...aika kalliiksi kaikki vermeet tuleekin,varsinkin jos on monta lasta.Alkuperäinen kirjoittaja ???:Ei ole varaa ostaa suksia, siteitä, sauvoja ja monoja. Luistelemassa käydään ja pulkkamäessä.
Niitä voi hyvin ostaa vaikkapa 2 kokoa isompaa... niin ens vuonna varmasti sopivia... ainakin sukkien kansAlkuperäinen kirjoittaja iipa:Entäs ne monot? Mulla ei ainakaan ole kristallipalloa, että tietäisin minkä kokoinen jalka on melkein vuoden kuluttua noilla lapsilla.Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Ens talvelle kannattaa ostaa alesta sukset ja oheistarvikkeet sitten kun halpuu tosi paljon...aika kalliiksi kaikki vermeet tuleekin,varsinkin jos on monta lasta.Alkuperäinen kirjoittaja ???:Ei ole varaa ostaa suksia, siteitä, sauvoja ja monoja. Luistelemassa käydään ja pulkkamäessä.
Minä myös en tykkää yhtään liikunnasta mutta silti haluan lapsieni edes tutustuvan eri lajeihin, en tuputa heille että "kylläpäs vihaan luistelua" . Ja niin vaan nuo luistelusta tykkäävät vaikka eivät suoranaisesti rakastakaan kuten vaikka lukemista tai piirtämistä .Alkuperäinen kirjoittaja heluuna:Lapset vihaavat urheilua yhtäpaljon kuin vanhemmatkin, joten miksi viedä sinne kaukalon laidalle parkumaan.