Ettekö te käy tarhan/koulun ulkopuolella luistelees/hiihtääs lastenne kanssa?

Meillä 4vee luistelee pihassa ehkä 5 kertaa viikossa. 2vee koittanu luistimia muutaman kerran. 1vee pulkkailee jäällä :)
Hiihdetty ollaan 4veen kans muutaman kerran ja äitikin tykkää :heart:
(jäädetetty pihalaattojen päälle jää. 7metriä x 1,5metriä ja hyvin pärjätään)
Pohjanmaalla asustellaan ja lunta ja pakkasta ihanan paljon :)

äiti neljälle
kyllä meillä lapset tykkää niiin paljon luistelusta ja hiihdosta että useamman kerran vkossa käyään,vaan helppoki se on ku pihapiirissä voi hiihtää ja luisteleenkaa ei oo pitkä matka,kävellen pääsee.

???
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Ei ole varaa ostaa suksia, siteitä, sauvoja ja monoja. Luistelemassa käydään ja pulkkamäessä.
Ens talvelle kannattaa ostaa alesta sukset ja oheistarvikkeet sitten kun halpuu tosi paljon...aika kalliiksi kaikki vermeet tuleekin,varsinkin jos on monta lasta.

Arvaa ollaanko alesta yritetty metsästää mutta kaikkialla myydään ei-oota tai sitten ne merkit on niin kalliita ettei pikku alenkaan jälkeen ole varaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Ei ole suksia että voisin lähtee enkä muuten omista luistimiakaan.
Eipä kyllä aina ole aikaakaan tai autoa et voisi viedä luistelemaan tai hiihtämään.
On se sellaasta, kun ei oo hellaa.
Nyt heitti hieman yli mut eipä tuolla niin väliä

Lisätään nyt et meillä vanhin käy kavereittensa kanssa luistelemassa. Miks mun pitäs siellä olla?

heluuna
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
:eek: :eek: Oon n.3 vuotiaina pukannu tenavat luisteleen, ja hiihtään, ihan ilman, että tarhasta käskettiin :D
Ei käydä.
Lapset vihaavat urheilua yhtäpaljon kuin vanhemmatkin, joten miksi viedä sinne kaukalon laidalle parkumaan.
Se riittää, kun koulussa juuri ja juuri laittavat ne sukset tai luistimet jalkaansa.
Ja on hyvä, että koulu vielä laittaa noiden lajien saloihin tutustumaan, mutta uskoisin lapsistani kasvavan normaaleja yksilöitä vaikkei moisia lajeja olisi ollenkaan ohjelmistossa.

Kaikki eivät ole urheiluihmisiä ja jokaiselle kovat pakkashanget tai kuulas jää eivät automaattisesti tuo euforian tunnetta. Antakaa kaikkien kukkien kukkia!!!

Ei ole varaa ostaa suksia, siteitä, sauvoja ja monoja. Luistelemassa käydään ja pulkkamäessä.
Ens talvelle kannattaa ostaa alesta sukset ja oheistarvikkeet sitten kun halpuu tosi paljon...aika kalliiksi kaikki vermeet tuleekin,varsinkin jos on monta lasta.
Entäs ne monot? Mulla ei ainakaan ole kristallipalloa, että tietäisin minkä kokoinen jalka on melkein vuoden kuluttua noilla lapsilla.

näin...
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Entäs ne monot? Mulla ei ainakaan ole kristallipalloa, että tietäisin minkä kokoinen jalka on melkein vuoden kuluttua noilla lapsilla.
Niitä voi hyvin ostaa vaikkapa 2 kokoa isompaa... niin ens vuonna varmasti sopivia... ainakin sukkien kans ;)

XXX
Luistelemassa käydään kyllä. Mutta hiihtämässä ei. Ja kyllä, olen aina inhonnut hiihtoja joten en myöskään lasteni kanssa hiihdä. He saavat hiihdellä sitten koulussa ja päiväkodissa.

Alkuperäinen kirjoittaja heluuna:
Lapset vihaavat urheilua yhtäpaljon kuin vanhemmatkin, joten miksi viedä sinne kaukalon laidalle parkumaan.
Minä myös en tykkää yhtään liikunnasta mutta silti haluan lapsieni edes tutustuvan eri lajeihin, en tuputa heille että "kylläpäs vihaan luistelua" :D . Ja niin vaan nuo luistelusta tykkäävät vaikka eivät suoranaisesti rakastakaan kuten vaikka lukemista tai piirtämistä :) .

Yhteistyössä