Jos käsi väsyy niin sitten siirrytään sähköiseenAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Riittääkö nätit vispit vai pitääkö vispata niin että ranne kramppaaAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:sekaan vaan vispaamaan
Jos käsi väsyy niin sitten siirrytään sähköiseenAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Riittääkö nätit vispit vai pitääkö vispata niin että ranne kramppaaAlkuperäinen kirjoittaja Boogyman:sekaan vaan vispaamaan
Sepäs sattui, mulla onkin tuolla ihan korkkaamaton sähköinen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka80:Jos käsi väsyy niin sitten siirrytään sähköiseen
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Sepäs sattui, mulla onkin tuolla ihan korkkaamaton sähköinen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka80:Jos käsi väsyy niin sitten siirrytään sähköiseen
Käyn mä välillä rannassakin Joten ihan sama mihin joudut mutta mukana oot siltiAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Hey dyyd, riittääks sult sit huomioo vielä mullekin asti vai joutuuko rannalle ruikuttaa :snotty:
No älä mua ny rannalle jätä, tuloo kylmä ja nälkäAlkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Käyn mä välillä rannassakin Joten ihan sama mihin joudut mutta mukana oot silti
(halusit tai et?)
Ja noi muutko muka ei oo kauniita? Mulle itseasiassa on muodostunut käsitys että nimenomaan kaunottaret haluaa pitää vähän hauskaa täälläkin!Alkuperäinen kirjoittaja röppö please:älä säki alennu tuohon, pliis. Kaunis olet mutta siksi juuri luulisi että ei tarvi netissä alkaa kusipäätä liehittelemään.Alkuperäinen kirjoittaja röppö:Ja mä rupeen
Kuinka sä haluut et mä kerjään huomiota?
No ei mulloo ollu sille vielä käyttöä, on jääny koeajamatta :'(Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Sepäs sattui, mulla onkin tuolla ihan korkkaamaton sähköinen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka80:Jos käsi väsyy niin sitten siirrytään sähköiseen
*kohtelias herrasmiesmäinen kumarrus kuin joltain eri vuosisadalta* hmm...teidän seksikkyytenne... *tuijottaa rintoja ja suutelee kämmenselälle*Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:do diih
no kohta on...tästä kun juttu saa taas siivetAlkuperäinen kirjoittaja cothis:No ei mulloo ollu sille vielä käyttöä, on jääny koeajamatta :'(Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Sepäs sattui, mulla onkin tuolla ihan korkkaamaton sähköinen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka80:Jos käsi väsyy niin sitten siirrytään sähköiseen
ei muutaku ajolle heti....Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka80:no kohta on...tästä kun juttu saa taas siivetAlkuperäinen kirjoittaja cothis:No ei mulloo ollu sille vielä käyttöä, on jääny koeajamatta :'(Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Sepäs sattui, mulla onkin tuolla ihan korkkaamaton sähköinen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka80:Jos käsi väsyy niin sitten siirrytään sähköiseen
Ai jahas, kohta viedään sitten neitsyyttä siltä.. parempi olla ikimuistoista!Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka80:no kohta on...tästä kun juttu saa taas siivet
*Lupaa käsi sydämmellä* Lämmitä valmiiksAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Ai jahas, kohta viedään sitten neitsyyttä siltä.. parempi olla ikimuistoista!Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka80:no kohta on...tästä kun juttu saa taas siivet
No justiinsa, tosi lupaavaa.. pitää räplätä valmiiks et se tullaan hakemaan :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka80:*Lupaa käsi sydämmellä* Lämmitä valmiiks
http://www.youtube.com/watch?v=pdZi84F-Fsk&feature=relatedAlkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Ja noi muutko muka ei oo kauniita? Mulle itseasiassa on muodostunut käsitys että nimenomaan kaunottaret haluaa pitää vähän hauskaa täälläkin!Alkuperäinen kirjoittaja röppö please:älä säki alennu tuohon, pliis. Kaunis olet mutta siksi juuri luulisi että ei tarvi netissä alkaa kusipäätä liehittelemään.Alkuperäinen kirjoittaja röppö:Ja mä rupeen
Kuinka sä haluut et mä kerjään huomiota?
Joten röppö sopii oikein hyvin mukaan
Ja musta tuntuu ettei sun tartte röppö hirveesti "kerjätä" huomiota.
Mä otin tän henkilökohtasena kehuna :saint: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Ja noi muutko muka ei oo kauniita? Mulle itseasiassa on muodostunut käsitys että nimenomaan kaunottaret haluaa pitää vähän hauskaa täälläkin!
Joten röppö sopii oikein hyvin mukaan
Ja musta tuntuu ettei sun tartte röppö hirveesti "kerjätä" huomiota.
Ritke :x :x :xAlkuperäinen kirjoittaja haaveilee:minkänäköinen tää dude-76 on? löytyykö lihassa? RIDGE FORRESTERIN näköinen?
Ihan paskan näkönen oon. Lue profiili.Alkuperäinen kirjoittaja haaveilee:minkänäköinen tää dude-76 on? löytyykö lihassa? RIDGE FORRESTERIN näköinen?
Vihreitä? Mä oon varmaan missannu jonkun ihanan lenkin keskusteluketjuistamme.. mulla on nimittäin tää sinipunanen..Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Hei Tuuteli
Nää on niit vihreit juttui varten :saint: :hug: