Ettekö ole

  • Viestiketjun aloittaja Ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti
Ihmettelijä
No enpäs ihmettelekään mistä johtuvat kaikki huolet lasten kanssa kun vasta heräillään! Ei mitään rytmiä, siinä syy useisiin valituksiin.

Onneksi en enää ole työnantaja, en katsois työaikana tällaista kirjoittelua palstoille! Huh! Oletteko kovastikin ahkeraa väkeä? :LOL:
 
lisko
Olen suoraan sanottuna aina inhonnu tuota tuulipukuäitien sääntöä, että lapset on saatava asianmukaiseen puistoon viimeistään yhdeksän jälkeen ulkoilemaan, että ehditään sitten puoli kahdeksitoista koko mammakööri keittämään kotiin perunoita ja soossia. Juon tässä rauhassa toista kahvikuppia, lapset katsoo hetken videoita ja sitten mennään ulos moikkaamaan kavereita ja jos oikein nälkä iskee, mietitään maistuuko jääkaapista eilen tehty risotto vai tuhlataanko perjantain kunniaksi vähän ja mennään lähistölle katsomaan löytyiskö kahvilan lounasruoista jotain mikä maistuis kaikille. Että ei tosiaan olla tähän aikaan ulkoilemassa pakonomaisen tervehenkisesti joka päivä ainakaan vaikka ulkoilua koko perhe harrastetaankin kovasti.
 
on lapset ulkona. tai ainakin pian- tarhassa nimittäin :D
ja mä käyn siivoomaan kaappini yms.. ja lääkäriin lähden sitten =) ja sitten vien lapset tai ainakin toisen hoitoon yöksi että saan vaan olla rauhassa.. :D

*kyllä elämä on ihanaa kerrassaan* :wave: B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 09:48 Ihmettelijä kirjoitti:
No enpäs ihmettelekään mistä johtuvat kaikki huolet lasten kanssa kun vasta heräillään! Ei mitään rytmiä, siinä syy useisiin valituksiin.

Onneksi en enää ole työnantaja, en katsois työaikana tällaista kirjoittelua palstoille! Huh! Oletteko kovastikin ahkeraa väkeä? :LOL:
juu ja ainut "oikea rytmi" on tuo sinun tapasi :xmas:
 
niimpä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 09:48 Ihmettelijä kirjoitti:
No enpäs ihmettelekään mistä johtuvat kaikki huolet lasten kanssa kun vasta heräillään! Ei mitään rytmiä, siinä syy useisiin valituksiin.

Onneksi en enää ole työnantaja, en katsois työaikana tällaista kirjoittelua palstoille! Huh! Oletteko kovastikin ahkeraa väkeä? :LOL:
Eikös sun pitänyt lähteä töihin ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 09:48 Ihmettelijä kirjoitti:
No enpäs ihmettelekään mistä johtuvat kaikki huolet lasten kanssa kun vasta heräillään! Ei mitään rytmiä, siinä syy useisiin valituksiin.
Ja kaikilla rytmi pitäisi olla se, että herätään aamulla klo6? :whistle:
Kyllä rytmit on, vielä jokapäivä säännölliset joihin kuuluu aamuherätys 8-9 välillä, lol! <br><br>
 
meillä lapset yleensä päiväkodissa tähän aikaan mutta nyt olemme vapaalla ja lapset lähtivat uimahalliin... itse en voi koska maha on niiiin suuri että ei mene uikkarit päälle enään, harmi koska olisi ollut kiva mennä koko porukan kans mutta ei voi mitään. Lapsilla on kummiski kivaa ja se tärkeintä =) . Olen siis itse raskaana.
 
joo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 09:54 Blue Rush kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 09:48 Ihmettelijä kirjoitti:
No enpäs ihmettelekään mistä johtuvat kaikki huolet lasten kanssa kun vasta heräillään! Ei mitään rytmiä, siinä syy useisiin valituksiin.
Ja kaikilla rytmi pitäisi olla se, että herätään aamulla klo6? :whistle:
Kyllä rytmit on, vielä jokapäivä säännölliset joihin kuuluu aamuherätys 8-9 välillä, lol!
Joo, meillä ne huolet ja murheet vasta alkaisivat jos meillä herättäis jo klo 6!! Mä en jaksais viikkoa kauempaa olla joka aamu klo pihalla :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 09:30 Ihmettelijä kirjoitti:
ulkona tähän aikaan lastennne kanssa ennen lounasta?
Me aina ulkoilimme aikoinaan ennen lounasta ja päiväunien ja välipalan jälkeen ennen päivällistä.
Täällä vaan mammat isruu koneella! Mulla jo ohi nuo ajat, just lähden töihin!
Muuten hyvä, mutta meillä poika herää seitsemän aikaan ja alkaa yhdeksän aikaan ensimmäisille päiväunilleen. Ja tähän rytmiin ei ole opetettu vaan on tullut ihan itsekseen, joten sori jos annan aikaa itselleni kuluttaa sitä netissä. :saint:
 
lisko
No tästähän se vasta soppa syntyi. Nyt vasta selvis että uhmaiät ja kaikki johtuu vaan siitä että ei olla tajuttu yleismaailmallista ja kollektiivista velvoitetta töröttää pihalla kukonlaulun aikaan kaikkien mahdollisten perhepäivähoitajien ja muiden seurana. Vaan on tehty omasta elämästä oman näköinen ja itselle sopiva. Kyllä lapset nyt huomenna hämmästyy kun ne veivataan hiekkalaatikkoon istumaan jo ennen isin töihinlähtöä. Vai onkos huomenna lauantai? Koskeeko tämä sääntö myös lauantaita, koskeeko? Vai oliko huomenna se päivä kun kaikki oikeat ihmiset ajaa farmariautolla ilman lapsia markettiin ostamaan koko viikon ruokatavarat, että ehtii sit taas viikolla sinne puistoon? Auttakaa nyt joku! Etten enää eksy laumasta.
 
hohhoh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 09:30 Ihmettelijä kirjoitti:
ulkona tähän aikaan lastennne kanssa ennen lounasta?
Me aina ulkoilimme aikoinaan ennen lounasta ja päiväunien ja välipalan jälkeen ennen päivällistä.
Täällä vaan mammat isruu koneella! Mulla jo ohi nuo ajat, just lähden töihin!
Mitä se on sulta pois? Samanlainhan nuo menee sisälläkin. :LOL: :kieh: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 10:09 lisko kirjoitti:
Vai onkos huomenna lauantai? Koskeeko tämä sääntö myös lauantaita, koskeeko? Vai oliko huomenna se päivä kun kaikki oikeat ihmiset ajaa farmariautolla ilman lapsia markettiin ostamaan koko viikon ruokatavarat, että ehtii sit taas viikolla sinne puistoon?
:LOL: Ai hitsi mun täytyy nyt kai (?) ottaa oma auto pois seisonnasta että on farmari millä mennä kauppaan.. :/ Ja nolona pakko myöntää että me käytiin jo eilen prismassa koko perheen voimin :ashamed: :D

<br><br>
 

Yhteistyössä