Ettekö te hyvät ihmiset ymmärrä, että se kiinteiden aloittamisikä (4kk) on SUOSITUS, ei SÄÄNTÖ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ak:
Mikä ihme todistelu äideille on aina tuo "Jokainen äiti tietää mikä on parasta omalle lapselle!". Ja toiset mammat senkun nöykkäilevät porukassa ja hyväksyvät kaiken, että kyllä näin on.

Jos oikeasti äiti jostain mystisestä kyvystä tietäisi automaattisesti ja luontaisesti, että mikä omalle lapselle on aina parasta, niin mihin tarvittaisiin neuvoloita, lastensuojelua, päivähoitoa, koulua, psykologeja jne.

Peesi :attn:
"Jokainen äiti tietää parhaiten..." ja "Jokainen äiti on paras äiti omalle lapselleen...". Ketut! Ei oo.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ak:
Mikä ihme todistelu äideille on aina tuo "Jokainen äiti tietää mikä on parasta omalle lapselle!". Ja toiset mammat senkun nöykkäilevät porukassa ja hyväksyvät kaiken, että kyllä näin on.

Jos oikeasti äiti jostain mystisestä kyvystä tietäisi automaattisesti ja luontaisesti, että mikä omalle lapselle on aina parasta, niin mihin tarvittaisiin neuvoloita, lastensuojelua, päivähoitoa, koulua, psykologeja jne.

Peesi :attn:
"Jokainen äiti tietää parhaiten..." ja "Jokainen äiti on paras äiti omalle lapselleen...". Ketut! Ei oo.

mä ainakin sanon olevani paras äiti lapsilleni.Mikä on mun lapsille hyväksi ei ehkä kaikille ole.En silti ole tuputtamas mun neuvoja oikeina toisille.
Joo voidaan tähän ääripäät vetää kuten narkomaanit ,alkoholistit jne mut se onkin asia erikseen kuin terveen maalaisjärjen omaavat äidit

Minä olen sit varmaan täys idiootti kun mun "terve maalaisjärki" sanoo esimerkiksi että jos tupakoi, ei kannata imettää, mutta täällä oli just ketju jossa todistettiin että imetys on varsinkin silloin hyväksi jos äiti joka tapauksessa polttaa. Itse luotan siis ennemmin tutkittuun tietoon kuin omiin pähkäilyihin, jotka ei todellakaan perustu mihinkään niin laajaan tietoon kuin noi suositukset perustuu.

Yhteistyössä