Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:Ja ne neuvolan suositukset vaihtuu tavan takaakäytetään sitä tervettä maalaisjärkeä. Mulla alkoi ärsyttämään koko neuvolatantta ku jankutti sitä SUOSITUSTAAN rasvattomasta maidosta kun meillä juodaan ykkösmaitoa. Voi kamala!
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:Ja ne neuvolan suositukset vaihtuu tavan takaakäytetään sitä tervettä maalaisjärkeä. Mulla alkoi ärsyttämään koko neuvolatantta ku jankutti sitä SUOSITUSTAAN rasvattomasta maidosta kun meillä juodaan ykkösmaitoa. Voi kamala!
Alkuperäinen kirjoittaja satu:olen samaa mieltä fanaattisuudesta!itsekkin ilmoitin vain meidän neuvolatädille että alotetaan velli 3kk iässä kun ei nuku kuin 3h putkeen yöllä.ennen oli sitäpaitsi suositus 3kk vellin aloitus mutta eu päätti että lapsen suolisto ei muka kestä kiinteää ennen 4kk ikää.ja huomasin kaupassa että joissain soseista lukee 5-6kk rajoitus...siis hedelmä soseissa joissa ei viljaa...
ja kaikki ruuathan pitää ensin totuttaa jossain vaiheessa että vatsa tottuu uuteen koostumukseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja marhe:Ja ne neuvolan suositukset vaihtuu tavan takaakäytetään sitä tervettä maalaisjärkeä. Mulla alkoi ärsyttämään koko neuvolatantta ku jankutti sitä SUOSITUSTAAN rasvattomasta maidosta kun meillä juodaan ykkösmaitoa. Voi kamala!
Siis SUOSITELLAANKO neuvolassa lapsille RASVATONTA maitoa?!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja marhe:Ja ne neuvolan suositukset vaihtuu tavan takaakäytetään sitä tervettä maalaisjärkeä. Mulla alkoi ärsyttämään koko neuvolatantta ku jankutti sitä SUOSITUSTAAN rasvattomasta maidosta kun meillä juodaan ykkösmaitoa. Voi kamala!
Siis SUOSITELLAANKO neuvolassa lapsille RASVATONTA maitoa?!![]()
Voi kyllä! Eikö muualla sitte?
Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:Neuvolan suositus on käsittääkseni 6 kk (oli ainakin vielä 2007, jolloin kuopus syntyi), muutama vuosi sitten sekin oli vielä 4 kk (esikoisen syntyessä v. 2003 ainakin oli 4 kk). Sosepurkeissa taitaa lukea 4 kk.
Alkuperäinen kirjoittaja Marianne Isola:Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:Neuvolan suositus on käsittääkseni 6 kk (oli ainakin vielä 2007, jolloin kuopus syntyi), muutama vuosi sitten sekin oli vielä 4 kk (esikoisen syntyessä v. 2003 ainakin oli 4 kk). Sosepurkeissa taitaa lukea 4 kk.
Toki ne sosepurkkeihin laittavat mahdollisimman alhaiset rajat, että saisivat enemmän ostajia...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aurora:Neuvolan suositus on käsittääkseni 6 kk (oli ainakin vielä 2007, jolloin kuopus syntyi), muutama vuosi sitten sekin oli vielä 4 kk (esikoisen syntyessä v. 2003 ainakin oli 4 kk). Sosepurkeissa taitaa lukea 4 kk.
Syksyllä 2008 suositukset muuttui, nykyään suositus on 4 kk..
Alkuperäinen kirjoittaja öhh:SUOSITUS on imetetylle vauvalle 6kk, korviketta saavalle 4-6kk yksilöllisten tarpeiden mukaan. Eli tosiaan, se 4kk ei TODELLAKAAN ole mikään pakko; päinvastoin, kannattaa aloittaa vasta myöhemmin.
Miten kellekään tulee edes mieleen antaa 2kk ikäiselle kiinteitä?Ja joku sanoi, ettei 3kk nuku pitempään ku 3h putkeen... Ja entä sitten? Se on lapselle normaalia.
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:Alkuperäinen kirjoittaja öhh:SUOSITUS on imetetylle vauvalle 6kk, korviketta saavalle 4-6kk yksilöllisten tarpeiden mukaan. Eli tosiaan, se 4kk ei TODELLAKAAN ole mikään pakko; päinvastoin, kannattaa aloittaa vasta myöhemmin.
Miten kellekään tulee edes mieleen antaa 2kk ikäiselle kiinteitä?Ja joku sanoi, ettei 3kk nuku pitempään ku 3h putkeen... Ja entä sitten? Se on lapselle normaalia.
oiskohan se joskus ollu ihan neuvolan suositus antaa pottumuusia 2-3kk ikäselle
![]()