ette usko

kuin juippii.

Oonkin jo monta kertaa maininnu siitä kuinka vähän meillä isä viettää aikaa kotona.

No nyt kun se sitten täällä on, niin ei oo koko viikonloppuna puhunu mitään, huomannu mua ja lasta ollenkaan. Me herättiin muksun kanssa aamulla klo 7, mies nukku 10 asti. Sillä aikaa kun kävin muksun kans puistossa, mies otti rennosti sohvalla ja hörppi pannun kahvia.

Tultiin kotiin, annoin lapselle ruuan, vein päikkäreille ja järkkäilin kämpän. Sillä aikaa kun menin vielä laittaan pyykit koneeseen niin ukko meni päikkäreille :eek:

Mikähän ihme tuota vaivaa ja miten mä saan sen piristymään?
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja hilavitkutin:
kuin juippii.

Oonkin jo monta kertaa maininnu siitä kuinka vähän meillä isä viettää aikaa kotona.

No nyt kun se sitten täällä on, niin ei oo koko viikonloppuna puhunu mitään, huomannu mua ja lasta ollenkaan. Me herättiin muksun kanssa aamulla klo 7, mies nukku 10 asti. Sillä aikaa kun kävin muksun kans puistossa, mies otti rennosti sohvalla ja hörppi pannun kahvia.

Tultiin kotiin, annoin lapselle ruuan, vein päikkäreille ja järkkäilin kämpän. Sillä aikaa kun menin vielä laittaan pyykit koneeseen niin ukko meni päikkäreille :eek:

Mikähän ihme tuota vaivaa ja miten mä saan sen piristymään?
Se oottaa siellä, että menisit sen viereen päikyille. Ajattelee varmaan, että sä et halua viettää aikaa sen kanssa, kun koneella istut...
 
...
meillä on vähän samat kuviot, ukko tulee arkisin kotiin vasta ku ollaan muksun kans nukkumassa ja viikonloppuisin nukkuu pitkään ja kun herää niin heti on lähettävä asioita hoitamaan kylille... aika vittumainen akka olen ilmeisesti kun ei seura kelpaa....
 
bud
Kyllä se mies tottuu helppoon elämään, jos olet sen siihen opettanut/antanut mahdollisuuden. mä ainakin "vaadin" mieheltäni yhtä lailla osallistumista arkeen, kotitöineen ja lastenhoitoineen.
 

Yhteistyössä