Ette tiedä kun ottaa päähän..heitin just 580e menemään!!

:( Ärsyttää.Muutettiin miehen kans erilleen,no se ero ei kauaa kestänyt kun asun muutin takaisin jo ja irtisanoin asunnon.Kaks viikkoa sitten tyhjättiin mun asunto ja tuotiin tavarat takas tänne...

Eli asunto on ollut tyhjillään jo sen 2 viikkoa ja nyt piti vielä maksaa heinäkuunkin vuokra,580euroa...siis noinhan se menee kun on irtisanomis aika mutta kyllä tuntui ihan kun olisin tuon summan heittäny tuuleen,asunto siellä on tyhjillään ja se nyt on ens kuun vielä mun.

...Että nää on kai nyt näitä oppirahoja. :/

Ja siis ihan omista rahoistani sen pistin menemään,mitään tukia en hakenut enkä niiltä olis edes halunnut koska mä nyt tänne oikeaan kotiin muutin takasin.

Että on aikasta iso raha tuo.Sinne meni kotihoidontuki. :(

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Missäpäin? Meinaan että vuokraa se eteenpäin kuukaudeksi, jos joku ottaja löytyy...
No just suunnittelin että vuokraisin sen tangomarkkinoiden ajaksi..asunto kun olis aika kysytty kun siitä on puoli kilsaa tango alueelle...mutta sitä vaan mietin kun se on nyt tyhjillään niin haluaako kukaan sitä... :)

Se on niin vuokran antajasta kiinni meilläkin selvis kesäkuun alussa siis tän kuun puolella että saadaan isompi asunto eikä siis ehditty sanoa tätä irti mutta ei meidän tarviikkaa maksaa koko kuun vuokraa vaikka siihen oltiin varauduttu ja on nyt sitten aikaa ihan rauhassa muuttaa pari viikoa mut tietty sitä on kauhea kiire isompaa laitttamaan uutta kotia varsikin kun minä en ole tätä oikein kotina pitänyt koskaan

Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:
Missäpäin? Meinaan että vuokraa se eteenpäin kuukaudeksi, jos joku ottaja löytyy...
No just suunnittelin että vuokraisin sen tangomarkkinoiden ajaksi..asunto kun olis aika kysytty kun siitä on puoli kilsaa tango alueelle...mutta sitä vaan mietin kun se on nyt tyhjillään niin haluaako kukaan sitä... :)

jotain patjaa lattialle ja kahvinkeitin, mitä sitä muuta tangovieras tarvii?

diu diu
Aina kannattaa kokeilla (tuota tangomarkkinavuokrausta).

Onhan retkipatjat ja makuupussit keksitty ;)
Luksustahan se olis kun on oma keittiö ja suihku, retkellä sitten olohuoneessa :D

Alkuperäinen kirjoittaja serveri:
Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:

jotain patjaa lattialle ja kahvinkeitin, mitä sitä muuta tangovieras tarvii?
Hmm...taidankin soittaa tango toimistolle..!! =) Saisin edes vähän rahojani sitten pois.

Alkuperäinen kirjoittaja diu diu:
Aina kannattaa kokeilla (tuota tangomarkkinavuokrausta).

Onhan retkipatjat ja makuupussit keksitty ;)
Luksustahan se olis kun on oma keittiö ja suihku, retkellä sitten olohuoneessa :D
Juu ja tää on tosi hieno kolmio,uudet parketti lattiat,uudet keittiöt jne...ehkä se vois mennäkin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Jos meinaat vuokrata eteenpäin niin sulla tulee olla asunnon omistajan lupa.

Toivottavasti saatte ratkottua ongelmanne miehesi kanssa.
Juu,lupa on,se sanotaan jo sopimuksessa että saan esim.ottaa alivuokralaisen.Ja tähän on lupa kysytty,tangon ajaksi vuokraamiseen siis. :wave:

jep jep
Miehen veli vuokras tangojen ajaksi kaksion, jossa hänkin on vuokralla, niin sai siitä yhestä viikonlopusta kuukauden vuokra rahat!!!!!!!!!!!!!! ja matkaan keskustaan on, asunto on kärjessä.

Soitettu on...asunnolle olis ollut kuulemma ottajia heti kourallinen mutta...ajatus kaatui yhteen "pikku seikkaan"... :whistle:

Mun pitäis sisustaa se ihan kodin tuntuiseksi,viedä sinne huonekalut,ripustaa verhot ikkunaan,astioita jne..se pitää kuulemma olla täysin kodin tuntuinen että ottavat asunnon....

Että ei nyt aivan mennyt putkeen ....höh. :( :)

Alkuperäinen kirjoittaja hellantuuteli:
No viet sinne pöydän ja pari tuolia, pari sänkyä ja jotku verhot ikkunaan. Eihän se nyt suuri vaiva ole jos rahat haluat siitä asunnosta?
No on se siinä mielessä että mulla on sinne matkaa 40km,hissitön talo ja 4 krs.... :whistle:

Että ei kauheesti ajatus houkuta... :)

Alkuperäinen kirjoittaja hellantuuteli:
No viet sinne pöydän ja pari tuolia, pari sänkyä ja jotku verhot ikkunaan. Eihän se nyt suuri vaiva ole jos rahat haluat siitä asunnosta?
Ja siellä pitäisi olla siis sohvat,hyllyt,matot jne...ihan täysin kodin tuntuinen eikä sinnepäin. :wave:

Yhteistyössä