ette te naura,eikö?:D

Savannah. Sun elämä on kyllä todella pinnallista. Päähuolenaiheesi: mitä laitat päälle, minkä musan tahdissa tiputat vaatteesi maksusta. Mitkä on sun elämän tavoitteesi noin pitkällä tähtäimellä?

Ei pahalla, kiinnostaa vain.

Alkuperäinen kirjoittaja hei kuule:
Savannah. Sun elämä on kyllä todella pinnallista. Päähuolenaiheesi: mitä laitat päälle, minkä musan tahdissa tiputat vaatteesi maksusta. Mitkä on sun elämän tavoitteesi noin pitkällä tähtäimellä?

Tai sitten niitä elämän kaikkein tärkeimpiä asioita ei puida täällä? :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei kuule:

Se ei todellakaan ole mun huoli vaan huvin vuoks puhun näistä,en mä töistä stressaan,se on vaan kiva puhua ja valitsea jotain illaksi.Elämän tavoiteet saada mitä haluan(en kerro)sekä että lasten kanssa olisi kaikki ok sekä perhe aina yhdessä ja tämä talo loppun asti tehdä ja joskus jotain isompaa rakentaa,mutta ei se tarkoita että joo se tulee ihan varmasti,ne on vaan unelmat ja unelmat auta elää etenpäin ja tehdä jotain sen varten,kyllä mun unelma on myös ajaa lamborghinilla ja että päällä olisi merkkivaatteet

Sulla on mahtavia biisejä, mamma italiana! oisko sulla soittolistaa tuolla tubessa, ois ihanaa saada kuunnella tämmöistä musiikkia enemmänkin mutta kun itse ei onnistu löytämään..?

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Sulla on mahtavia biisejä, mamma italiana! oisko sulla soittolistaa tuolla tubessa, ois ihanaa saada kuunnella tämmöistä musiikkia enemmänkin mutta kun itse ei onnistu löytämään..?

kiitos, olipa kiva kuulla. valitettavasti ei ole listaa, just tàssà nàppàilen uutta konettani ja kattelen kivoja biisejà (làhinnà kaikkea vanhaa ja nostalgista)

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kerro nyt oliko mikään miellyttävä biisi vai olitko jo ihan valinnu varmaksi ton ekan antin?

hmm..mä mietinkin,ne italialaiset ihan kivoja =)

mà luulen ettà ne vois tosiaan iskeà sun yleisòòn (sexy kieli, hih)

juu ja just mä aina haluan jotain sellaista että se olisi iskenyt yleisöön :D

Yhteistyössä