T
teini meininki
Vieras
oon monta kertaa katsonut otsikkoa että mikähän toi vhv-juttu on, kun siinä on niin pitkä ketju. nyt sitten avasin sen ja ällistyin! ette oo tosissanne, aikuiset naiset!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no siis että fanitetaan kuin yläasteella ja keräillään idolin kuvia. eihän se mulle kuulu, mutta yllätyin vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no siis että fanitetaan kuin yläasteella ja keräillään idolin kuvia. eihän se mulle kuulu, mutta yllätyin vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no siis että fanitetaan kuin yläasteella ja keräillään idolin kuvia. eihän se mulle kuulu, mutta yllätyin vaan.
Nii-in, eiks ookki kauheeta... Onneks sä olet aikuinen ja vakava, etkä koskaan tee mitään hassua ja lapsellista.
Alkuperäinen kirjoittaja vira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no siis että fanitetaan kuin yläasteella ja keräillään idolin kuvia. eihän se mulle kuulu, mutta yllätyin vaan.
Nii-in, eiks ookki kauheeta... Onneks sä olet aikuinen ja vakava, etkä koskaan tee mitään hassua ja lapsellista.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja vira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no siis että fanitetaan kuin yläasteella ja keräillään idolin kuvia. eihän se mulle kuulu, mutta yllätyin vaan.
No onneksi olen. Jotain rajaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ???:siis mikä se on??? se vhv???
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:ihgua ihannida tollasta alkoholisoitunutta poikaparkaa =0)))
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:ihgua ihannida tollasta alkoholisoitunutta poikaparkaa =0)))
Sehän on nykyään raitis. Ville Valo on aivan ihana ja loistava musiinkintekijä! I love it! <3Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:ihgua ihannida tollasta alkoholisoitunutta poikaparkaa =0)))
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:ihgua ihannida tollasta alkoholisoitunutta poikaparkaa =0)))
Se on IHQUA :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:ihgua ihannida tollasta alkoholisoitunutta poikaparkaa =0)))
Darling, hän ei käytä alkoholia.
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:ihgua ihannida tollasta alkoholisoitunutta poikaparkaa =0)))
no huumehia sit, vai mis vierotuksessa raukka on ollu.
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:ihgua ihannida tollasta alkoholisoitunutta poikaparkaa =0)))
Alkoholista hän oli vieroituksessa ja on nyt ollut raittiina about 2 vuotta. Seuraa aikaasi ennenkuin tulet tänne toisia mollaamaan!Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:ihgua ihannida tollasta alkoholisoitunutta poikaparkaa =0)))