Ette oo tosissanne!!! (siis toi VHV)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teini meininki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

teini meininki

Vieras
oon monta kertaa katsonut otsikkoa että mikähän toi vhv-juttu on, kun siinä on niin pitkä ketju. nyt sitten avasin sen ja ällistyin! ette oo tosissanne, aikuiset naiset!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no siis että fanitetaan kuin yläasteella ja keräillään idolin kuvia. eihän se mulle kuulu, mutta yllätyin vaan.

Siis täällä on oikeasti ihan uskomattoman lapsellista porukkaa. Ehkä jotain teiniäitejä tai todella nuoria kuitenkin. Usein näkee ketjua "kuka teidän mielestä on palstan kaunein" jne. Todella.. hämärää.

no siis että fanitetaan kuin yläasteella ja keräillään idolin kuvia. eihän se mulle kuulu, mutta yllätyin vaan.

Nii-in, eiks ookki kauheeta... Onneks sä olet aikuinen ja vakava, etkä koskaan tee mitään hassua ja lapsellista.

Alkuperäinen kirjoittaja vira:

Nii-in, eiks ookki kauheeta... Onneks sä olet aikuinen ja vakava, etkä koskaan tee mitään hassua ja lapsellista.

niimpä :D se on ihan hyvä vaan joskus tuuletella aikuisuuttaan

Alkuperäinen kirjoittaja vira:

No onneksi olen. Jotain rajaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihgua ihannida tollasta alkoholisoitunutta poikaparkaa =0)))

Darling, hän ei käytä alkoholia.

no huumehia sit, vai mis vierotuksessa raukka on ollu.

Eiks vieroituksen tarkoitus ole nimenomaan, että ihminen lopettais käytön, mitä nyt sit käyttääkään?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihgua ihannida tollasta alkoholisoitunutta poikaparkaa =0)))

Darling, hän ei käytä alkoholia.

no huumehia sit, vai mis vierotuksessa raukka on ollu.
Alkoholista hän oli vieroituksessa ja on nyt ollut raittiina about 2 vuotta. Seuraa aikaasi ennenkuin tulet tänne toisia mollaamaan! :P

Yhteistyössä