Ette kai myyjät oikeesti huoraa saadaksenne provikoita!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Nyt mä olen jopa vähän pahoillani alemmuustilastasi, parahin Zinzinon verkostomyyntiyrittäjä.

Molempien, enemmän mieheni hyvänpäiväntuttava, nainen, myy kaupungissamme luontaistuotteita, ilmeisesti myös Zinzinon tuotteita. Eilen mieheni sai häneltä kiinnostavan videoviestin saapua seminaariin. Kysymättä lupia, mieheni pyysi minut mukaansa ja menimme kiinnostuneina tähän mystiseen tilaisuuteen.

Ilmeisesti minun ei olisi kuulunut olla paikalla, sillä tapahtuma oli suunniteltu mieheni "groomausta" varten. Hihittelyä mieheni jutuille ja salaista koskettelua sekä suoria kohteliaisuuksia sateli miehelleni. Hän piti sitä jotenkin outona, koska tosiaan nainen on tuttu vain shampoo-kauppiaanamme. Itse en huomannut kuin vain nuo sanotut asiat, tietysti.

Molemmilla nousi heti seminaarin aiheesta ja esitystavasta niskakarvat pystyyn. Päivän selvä, huonolla tuotteella piilotettu, vanha kunnon pyramidihuijaus! Zinzinosta voitte itse googlettaa enemmän.

Nyt kuitenkin harmittaa, kun seminaarissa esittäjä kertoi suoraan näillä sanoilla: "Miten hankit lisää jakelijoita tiimiisi!? No ensin otat yhteyttä kehen tahansa, rupeat kaveeraamaan ja luot luottamuksen. Sitten voit pyytää häntä tapaamiseen." Onko tosiaan koko tämän naisen mukavuus ollut vain groomailua? Meni kyllä just uskottavuus hänen kaupaltaan...

Kohteliaasti kieltäydyimme yrityksen toiminnasta millään tasolla ja poistuimme. Mieleen jäi vain, että oletteko te verkostomyyjät oikeasti lähes valmiita huoraamaan saadaksenne jakelijoita toimiinne!? Valitettavasti meistä kumpikaan ei ole niin tyhmä kuin oletatte ja emme ihan hirveästi arvosta teitä. Harmi sinänsä, koska tämä nainen OLI miellyttävä kauppias.

Meni varmaan pasmat sekaisin, koska mun ei pitänyt olla sielä. :ROFLMAO:

Ap
Juh, ihan oikeasti ko ne kuvittelee, et saa mitään myytyä vokottelemalla miehelle, jolla nainen mukana. Kerran kävi itelle vastaavanlainen tapahtuma ja olin ihan monttu auki siinä vieressä. Se myyjä ei noteeranu mua mitenkään, ja tuote kuitenkin semmonen, mitä molemmat käyttää. Lähettiin liikkeestä, niin sanoin äijälle, et jos se haluaa sen ostaa, niin käy, mut mä haluun sit oman toisesta liikkeestä. :)

Juh, ihan oikeasti ko ne kuvittelee, et saa mitään myytyä vokottelemalla miehelle, jolla nainen mukana. Kerran kävi itelle vastaavanlainen tapahtuma ja olin ihan monttu auki siinä vieressä. Se myyjä ei noteeranu mua mitenkään, ja tuote kuitenkin semmonen, mitä molemmat käyttää. Lähettiin liikkeestä, niin sanoin äijälle, et jos se haluaa sen ostaa, niin käy, mut mä haluun sit oman toisesta liikkeestä. :)
Juuh, mulle se nyt ois ollu iha sama olisivatko mua groomailleet. Haistoin heti koko firman bisneksen mätäisyyden.

Mut hauskaa oli ku tauon aikana se presentaatiota vetänyt mies veti tän naisen sivummalle ja sen jälkeen sit tää alkoi mullekin puhumaan.

Ne oli kuitenkin selvästi puhuneet keskenään mun miehestä aiemmin. Kuitenki se tunnetaan puheliaana ja ja supliikkina ja käyttää mielellään hyväksi todistettuna luomu-tuotteita, eli kyllä nimenomaan siitä oli tarkoitus leipoa firman käyntikortti.

Mä olin varmaan se nalkuttava ja negatiivinen akka, joka pilas niiden suunnitelmat :D Mut ihan oikeastiko joku ei haista huijausta tuossa, vaikka miten olisivat kiskitelleet

Juuh, mulle se nyt ois ollu iha sama olisivatko mua groomailleet. Haistoin heti koko firman bisneksen mätäisyyden.

Mut hauskaa oli ku tauon aikana se presentaatiota vetänyt mies veti tän naisen sivummalle ja sen jälkeen sit tää alkoi mullekin puhumaan.

Ne oli kuitenkin selvästi puhuneet keskenään mun miehestä aiemmin. Kuitenki se tunnetaan puheliaana ja ja supliikkina ja käyttää mielellään hyväksi todistettuna luomu-tuotteita, eli kyllä nimenomaan siitä oli tarkoitus leipoa firman käyntikortti.

Mä olin varmaan se nalkuttava ja negatiivinen akka, joka pilas niiden suunnitelmat :D Mut ihan oikeastiko joku ei haista huijausta tuossa, vaikka miten olisivat kiskitelleet
Ap siis tässä

Ne on varmaan vaihtamassa taktiikkaa. Ennenhän se oli sitä "pientä" sosiaalista painostusta, jossa luotetaan siihen, että ihminen käyttäytyy kohteliaasti. Se istutetaan johonkin tuolille, mistä ei pääse pois ja hoetaan, miten tyhmää olisi olla tienaamatta, samalla kun kerrotaan omista mukatiensteistä.

toimiihan ne kaikki roskapostijutut ja hiujausketjut sun muutkin. Ei kai niitä olis, jos ne ei toimis. Hyvä, että olit se ikävä akka, siinä säästyy paljon rahaa :D

toimiihan ne kaikki roskapostijutut ja hiujausketjut sun muutkin. Ei kai niitä olis, jos ne ei toimis. Hyvä, että olit se ikävä akka, siinä säästyy paljon rahaa :D
Siel oli myös kirjoja tyyliin "90 askelta varmoille masseille" myynnissä. Kuulema niistä kun lukee 10, niin se pyyhkii kaikki maailman liiketalouden opinnot mennen tullen. No jos mun amk-tason liiketalouden opinnoilla voi bongata paskapuheen, eli ehkä sen kaverin kannattais lukea me raamatut uudelleen.

Ap

Ne on varmaan vaihtamassa taktiikkaa. Ennenhän se oli sitä "pientä" sosiaalista painostusta, jossa luotetaan siihen, että ihminen käyttäytyy kohteliaasti. Se istutetaan johonkin tuolille, mistä ei pääse pois ja hoetaan, miten tyhmää olisi olla tienaamatta, samalla kun kerrotaan omista mukatiensteistä.
Oli sitäkin tuolla. Eivät ois millään halunneet, että lähdetään ennenku nimi on paperissa. Vanha kikka, älä päästä asiakasta karkuun ennen klousausta ja älä ainakaan päästä pariskuntaa juttelemaan kahden kesken. Sitä perinteistä mitä liittymämyyjätkin harrastaa.

Ap

Eräs (entinen) tuttava häärää näiden zinzinojen ym. kanssa. Kerran hän soitti ja halusi tavata. Tuli meille kahville tuoden mukanaan oman kahvihärvelin ja keitteli meille sitten zinzino kahvia. Sen jälkeen alkoi myynti ja markkinointi. Jostain kummallisesta syystä en innostunut hänen kauppaamistaan tuotteista ja jostain kumman syystä hän pahoitti mielensä syvästi, eikä ole tyyppiä näkynyt tai kuulunut sen jälkeen:ROFLMAO:

Eräs (entinen) tuttava häärää näiden zinzinojen ym. kanssa. Kerran hän soitti ja halusi tavata. Tuli meille kahville tuoden mukanaan oman kahvihärvelin ja keitteli meille sitten zinzino kahvia. Sen jälkeen alkoi myynti ja markkinointi. Jostain kummallisesta syystä en innostunut hänen kauppaamistaan tuotteista ja jostain kumman syystä hän pahoitti mielensä syvästi, eikä ole tyyppiä näkynyt tai kuulunut sen jälkeen:ROFLMAO:
oliko se zinzino kahvi edes yhtään parempaa?

Yhteistyössä