ette ikinä usko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie itte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie itte

Vieras
Hitto että löytyy omituisia äijän retaleita...

Moon täällä ollut mukana näissä ketjuissa,joissa ongelmana on haluton mies.
(ja sitähän ei lasketa,että moon pikkuhiljaa viimesilläni raskaana)

Melkein 3kk:ta moon saanu vongata miestä tuloksetta,eli ihan pirunmoisessa puutteessa kun aiemmin sai suunnilleen päivittäin,eikä mulloo tämä raskaus vaikuttanu haluihin mitenkään... korkeintaan lisänny ;)

No,eilen tämä meidän haluton äljäke otti ja yritti päästä panemaan mua suihkussa kun saunaan olin menossa. Men voinu yhtään mitään muuta ku räjähtää nauramaan,ku sitä jöpötystä kattoin ja toinen yrittää ja kuuluu oikein anovalla äänellä että "anna" :laugh:

Men ole eläissäni kieltäytyny panosta,mutta siinä en voinu muuta. Naurun seasta heitin äljäkkeelle,että herra piinaa mua 3kk:n puutetilalla ja ajattelee että heti kun on heppi pystyssä niin on tää mamma haarat levällään onnesta soikeena. Parka mikä ilme sillä oli,kun se siinä saunan ovella tajus että seisottaa ihan turhaan ja kysyinkin siinä sitten siltä,että haluaako se kylmää vettä päälle kun sattui ämpärissä olemaan.

(ei ollut mikään minkäänlaista v.ttuilua miehelle,tähän sanottakoon)

Ja sitten kun meillei ole näinä 3kk:na edes nukuttu samassa sängyssä,niin oli yllätys iso kun nukkumaan mennessä äljäke ilmestyi makkariin ja saman peiton alle.

Tämä mamma sai kyytiä koko 3kk:n edestä :D

Nyt on äljäke mielin kielin,soittelee töistä tauoilla jotain hellyyttely-puheluita ;) Vaan ei tässä itselläkään enää hermo kireällä ole!

Men tiedä sitten oisko asiaan vaikuttanu äljäkkeen vuorostaan saamat pakit,mutta toivottavasti täällä tuo miehen haluttomuus ois nyt jääny taa. Senkin takia,ettei ikkään oo tuolta ukolta noin hyvin saanu :whistle:

Sitä seeksiä voi saada sittenkin! :p :laugh:

toi kuulostaa siltä, että äijälläsi oli 3kk:den salasuhde ja seksi hoidettiin muualla. Kun suhde loppui, niin routa ajoi porsaan kotiin ja silloin se alkoi vonkaamaan taas seksiä. Noh tämä vain, jotta humio kiinnittyisi oikeisiin asioihin, mutta tietenkin toivon, ettei teillä ole niin kuin meillä:)

Juu ei,se nyt onneksi on seikka saletti ettei oo muita käyny polkemassa kun kehtas multa pihdata :D Jos sellasta tarttis edes alkaa epäillä,niin aika nopsaa vois äljäke lentää pihalle.

Mulla ainakin on niin, että tauon jälkeen häviää halutkin. En tajua miten naisena voit tuosta noin vaan 3kk tauon jälkeen yhtäkkiä olla halukas? Itsellä kroppa jotenkin "jumittuu", kun seksittömyyteen tottuu. Vaikka toinen sitten tauon jälkeen koskettelisikin, ei tunnu missään, koska on tottunut sen naaman nähdessään siihen, ettei seksiä tule. Vaikka sitten tulisikin, niin ei siitä ilman liukkaria selviä.
Mutta kai meitä on sitten erilaisia naisia :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 14:57 Vieras kirjoitti:
Mulla ainakin on niin, että tauon jälkeen häviää halutkin. En tajua miten naisena voit tuosta noin vaan 3kk tauon jälkeen yhtäkkiä olla halukas? Itsellä kroppa jotenkin "jumittuu", kun seksittömyyteen tottuu. Vaikka toinen sitten tauon jälkeen koskettelisikin, ei tunnu missään, koska on tottunut sen naaman nähdessään siihen, ettei seksiä tule. Vaikka sitten tulisikin, niin ei siitä ilman liukkaria selviä.
Mutta kai meitä on sitten erilaisia naisia :(

Seksittömyyteen tottuu kyllä valitettavasti,mutta puute on ja pysyy. Eikä se tauon jälkeen tosta noin vaan kyllä käyntiin lähde,mistä johtuen ei tullut mieleenkään haaroja levittää samantien. Mutta moon siinä mielessä helppo,et kun jaksaa äheltää niin moon kympillä mukana :D Naisia on yhtä paljon erilaisia ku on naisia,moon aina ollut valmiina toimintaan ;)
Vaan tuossa "toi naama ei anna"-jutussa tulee vastaan kyllä ihan ne omat tunnelmat.. miten sanoisi,asenteesta kiinni? Tietenkään väkisin ei lämpene eikä pitäs ees yrittää,mutta avoin mieli ja mielenkiinto siihen kumppaniin siinä saattais näin ajatelleen olla ne avainsanat. Men oo ikinä lakannu haluamasta miestäni,siitä kai se suurin "helppous" johtuu.

Musta on kauheeta lukee näitä juttuja, että äijä ei anna. Ja varsinkin jos raskaus on se syy. :/ Mä olen aina saanut olin raskaana tai en, satoi tai paistoi.

Taitaa olla ukkelille ihan kunniakysymys, naiselta ei pihdata! Enkä mä kyllä pihtaa itsekään. Yhdessä on oltu 15 vuotta ja aina vaan paranee. Kaikesta voidaan jutskata ja parhaan kyvyn mukaan sitten toteutetaan toisen toiveet.

Yhteistyössä