ette ikinä arvaa mitä naapuri teki äsken!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttävää

Vieras
oltiin lapsen kanssa tuossa talon takana olevassa metsässä kävelemässä kun näin että naapuri parvekkeelta tiputettiin alas hankeen lapsen käytetty kakkavaippa ( tai no voi se olla pissavaippakin,en avannu sentäs). kävelin vähän lähemmäs ni siellä talon kivijalan ( vai mikä onkaan ) vierssä oli varmaan 20vaippaa lisää, biojätteitä ja jotain vaatteita.ei hyvää päivää!
noi naapurit on muutenkin vähän outoja tavoiltaan..mut nyt mietin et ilmotan kyl johku tosta.

Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Mä soittaisin kyllä isännöitsijän lisäksi lastensuojeluun tms, koska ei terve ihminen tee noin :(

ootkos toissasi???????

Yksikään mieleltään TERVE ihminen ei heitä paskavaippoja vaan parvekkeelta alas pihalle. Kyllä mä epäilisin, että on joko aika vaikeasti masentunut tai sitten elämänhallinta muuten aika pahasti hakusessa. Soittaisin neuvolaan tai jonnekin, jossa tarkistettaisiin sekä äidin vointi että lapset olot.

Jos kyseessä on maahanmuuttajataustainen henkilö, niin hänhän ei välttämättä tiedä, että tuo ei ole suomalainen tapa. Valistusta hyvät naiset ;)

Jos kyseessä on kotimainen paukapää, niin muistutuslappua postiluukusta tai henkilökohtainen ilmoitus. Jos homma jatkuu, ilmoituste eteenpäin.

Mä soittaisin kyllä isännöitsijän lisäksi lastensuojeluun tms, koska ei terve ihminen tee noin :(

ootkos toissasi???????

Yksikään mieleltään TERVE ihminen ei heitä paskavaippoja vaan parvekkeelta alas pihalle. Kyllä mä epäilisin, että on joko aika vaikeasti masentunut tai sitten elämänhallinta muuten aika pahasti hakusessa. Soittaisin neuvolaan tai jonnekin, jossa tarkistettaisiin sekä äidin vointi että lapset olot.

liioittelua!!!!!!

Veikkaan että heittää ne pois kun ei tykkää haistella kakkavaipan hajua roskiksessa eikä viitsi lähteä viemään roskista. Onpa todella ajattelematon naapuri, mutta ei nyt välttämättä mikään mielenterveyspotilas, laiska vaan. Ilmoita isännöitsijälle...

Alkuperäinen kirjoittaja dantheman:
Jos kyseessä on maahanmuuttajataustainen henkilö, niin hänhän ei välttämättä tiedä, että tuo ei ole suomalainen tapa. Valistusta hyvät naiset ;)

Jos kyseessä on kotimainen paukapää, niin muistutuslappua postiluukusta tai henkilökohtainen ilmoitus. Jos homma jatkuu, ilmoituste eteenpäin.

no on mamu joo. mutta aunut tässä kuitenkin jo kauemmin ku me eli ainakin yli vuoden. luulis et jo jotain oppinut..

Alkuperäinen kirjoittaja dantheman:

samaa mieltà.

ootkos toissasi???????

liioittelua!!!!!!

No ehkä sinusta, mutta minusta on parempi että äiti saa apua ennen kuin tilanne leviää ihan käsiin. Tosin siinä vaiheessa, kun roskat vaan heitellään takapihalle, naapureiden ikkunoiden alle, niin on kyllä pahasti elämänhallinta lähtenyt lapasesta.

Enkä mä sanonut, että se lapsi pitäisi ottaa huostaan tms, vaan että jonkun pitää mennä tarkistamaan sinne se koti, äidin ja isän vointi ja miten lapsi on muuten hoidettu.

ootkos toissasi???????

No mä kyllä epäilisin jos sun terveyttäs.

Ehkä tuo mude ei viisti lähteä viemään vaippoja ulkoroskikseen,niin nakkaa ne piuhalle,ja kuvittelee ettei ketään haittaa.tai ehkä hän vie ne sitten myös siitä roskiin?
Tai jos ei voi jättää lasta yksin siksi aikaa?Kaksplussalaiset lyttää,ja soittaa sossuun?
Ei halua että ne haisee omalla partsilla..?
Kuka tietää.

Ihmisen terveyttä ei voi kyllä tuosta päätellä.

ootkos toissasi???????

liioittelua!!!!!!

No ehkä sinusta, mutta minusta on parempi että äiti saa apua ennen kuin tilanne leviää ihan käsiin. Tosin siinä vaiheessa, kun roskat vaan heitellään takapihalle, naapureiden ikkunoiden alle, niin on kyllä pahasti elämänhallinta lähtenyt lapasesta.

Enkä mä sanonut, että se lapsi pitäisi ottaa huostaan tms, vaan että jonkun pitää mennä tarkistamaan sinne se koti, äidin ja isän vointi ja miten lapsi on muuten hoidettu.

Käsititkö jotenki väärin?Ei se sitä lasta parvekkeelta nakkele vaan vaippoja.

Alkuperäinen kirjoittaja jos ja jos:
No mä kyllä epäilisin jos sun terveyttäs.

Ehkä tuo mude ei viisti lähteä viemään vaippoja ulkoroskikseen,niin nakkaa ne piuhalle,ja kuvittelee ettei ketään haittaa.tai ehkä hän vie ne sitten myös siitä roskiin?
Tai jos ei voi jättää lasta yksin siksi aikaa?Kaksplussalaiset lyttää,ja soittaa sossuun?
Ei halua että ne haisee omalla partsilla..?
Kuka tietää.

Ihmisen terveyttä ei voi kyllä tuosta päätellä.

No epäile ihan vapaasti, mutta jos on päässä kaikki kunnossa ja elämänhallinta jotenkin edes hallussa, niin kyllä sitä tajuaa ettei paskaisia vaippoja tai muuta jätettä heitetä takapihalle. Eikä ne sitä paitsi pakkaskeleillä siellä omalla parvekkeellakaan haise :kieh:

Mutta jos SUN mielestä on ihan normaalia heittää jätteet ja jätökset takapihalle kerrostalon parvekkeelta, niin mikäs siinä...

=0 ei ihan terveeltä kuulosta..hah, soita nyt sille isännöitsijälle herranjestas ja heti!!!!!
kyllä täällä palstalla on lastensuojeluun soiteltu millon mistäkin, mun mielestä tämä on jotenkin sairasta...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Veikkaan että heittää ne pois kun ei tykkää haistella kakkavaipan hajua roskiksessa eikä viitsi lähteä viemään roskista. Onpa todella ajattelematon naapuri, mutta ei nyt välttämättä mikään mielenterveyspotilas, laiska vaan. Ilmoita isännöitsijälle...

peesi

Ajattelematon naapuri ei ole sama juttu kuin lastaan kaltoinkohteleva äiti.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

peesi

Ajattelematon naapuri ei ole sama juttu kuin lastaan kaltoinkohteleva äiti.

en ihmettele yhtään, että mistä niihin sillä siisti yms ohjelmiin riittää väkeä.