ette arvaakkaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
..kuinka mahtava tunne, ku lapset naapurissa ja me ukon kanssa kahestaan kotona!! tämä on niiiiiiiiin harvinaista herkkua, että lapset on pois edes hetken!! :)

ah, tätä ihanaa hiljaisuutta! miten hyvittäisin naapurin rouvalle, ku antaa siellä lasten olla?? mitä kivaa voisin hälle viedä kiitokseksi?

Kullan arvoinen naapuri. Vie maistiaisia, kun olet leiponut. Tai jonkun kukan taimen omasta penkistä. Minusta ei tarvi mitään "varta vasten" hankittua. Ja nyt pois koneelta ja nauttimaan kahden keskisestä hetkestä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja pulla:
Kullan arvoinen naapuri. Vie maistiaisia, kun olet leiponut. Tai jonkun kukan taimen omasta penkistä. Minusta ei tarvi mitään "varta vasten" hankittua. Ja nyt pois koneelta ja nauttimaan kahden keskisestä hetkestä! :)

nämä hyviä ehdotuksia, mutta.. hän leipoo useammin kuin mä! ja parempia kuin mä! :)
ja toisekseen hän on puutarhan ammattilainen ni enkait voi omia "rikkaruohoja" hälle viedä.. mä en siis ole puutarhaan perustunu ollenkaa. :D

me molemmat nautitaan nyt tavallaan "omasta ajasta" ja kumpainenki haluaa olla "yksin" :)

Yhteistyössä